Ing. Antonín Seďa

  • SOCDEM
  • mimo zastupitelskou funkci
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 0,08. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

09.05.2016 15:22:00 - koudyy

jednostranné zákony

Myslíte si, že se úředníci chovají vždy profesionálně? Já mám bohužel špatnou zkušenost, a když jsem po paní něco chtěl vysvětlit, stále dokola opakovala jen abych se řídil tím, co se po mě chce. Nutila mě zaplatit, aniž by mi byla schopná vysvětlit za co. To vám přijde v pořádku? A pokud jim nebudu moci ani říct, že svoji práci dělají na dvě věci, kam to povede? Kdo bude chránit zájmy většiny slušných občanů?

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

10.05.2016 14:58:58 - Ing. Antonín Seďa
 Děkuji za dotaz. Protože nevím, o co konkrétně šlo, budu se muset vyjádřit obecně. Rozhodně si nemyslím, že úřadníci jsou neomylní. Naopak mám dlouholeté zkušenosti s tím, že někteří jsou příliš "loajální" ke svému zaměstnavateli a řada z nich je úředníkem, protože by se v soukromém sektoru neuplatnila. Když se přijímal zákon o státní službě, tak jsem mimo jiné upozorňoval, že je nutné, aby státní úředníci dělali zkoušky a aby se jejich činnost v čase hodnotila. Mimochodem, tohle opět prošlo po česku, takže ani ryba, ani rak. Jinak, na dotaz, kdo se má zastat slušných občanů je docela jednoduchá odpověď. O tom je přece zastupitelská demokracie. Pokud se jedná o úředníky obecního či městkého úřadu, pak vaši komunální zastupitelé by danou věc měli řešit. Pokud se jedná o úředníky z ministerstev, pak Vaši zákonodárci, kteří mimochodem mají i kontrolní funkci vůči exekutivě. Ale dá se podal i stížnost k ombudsmanovi (nyní paní Šabatové). ŽIjeme naštěstí v demokratické společnosti a těch šancí jak si vymoci spravedlnost je docela dost. Často to jde velmi ztuha, ale jde to. To mi věřte.