„Nic o tom nevím, někdo zřejmě využil naše staré materiály. Já mohu jen prohlásit, že to nerozdáváme my. Víc o tom nevím, takže vám nemůžu nic bližšího říct," řekl ParlamentnímListům.cz poslanec a volební manažer ČSSD Jan Hamáček.
I Petr Hulinský, poslanec a šéf pražské ČSSD, se diví. „Nic o tom nevím, ale nijak zvlášť mě to nepřekvapuje. Mě to připadá, jako by někdo chtěl sociální demokracii před volbami poškodit," říká Hulinský.
Kdo by však chtěl oranžové straně škodit neřekne. „Někdo si zřejmě takhle představuje volební kampaň. My bychom se k podobnému vedení kampaně nikdy nesnížili, je to otázka volební kultury. Ale jistě si vzpomenete na billboardy, které útočili na ČSSD," vzpomíná Hulínský.
Před sněmovními volbami se po Praze objevily billboardy, na kterých tehdejší šéf Lidového domu sliboval zrušení ranní kocoviny nebo pivo za pár korun. Žádná s konkurenčních politických stran se oficiálně ke kampani nepřihlásila.
Související:
Nesrovnávejte nás s Paroubkem. Máme vlastní sliby, tvrdí ODS
POLITOLOGOVÉ: Sporné hodnocení kampaní: Prázdné fráze, překvápko, agrese...
Foto: Hans Štembera
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tom