VideoAd s registračním formulářem přináší progresivní formu inzerce pro zadavatele, kteří disponují klasickými televizními spoty. Pomocí unikátní technologie lze na libovolném webu vydavatelství Mladá fronta streamovat video spoty ve vysokém rozlišení, a to dokonce i na webech, které nedisponují vlastním video obsahem.
Například reklamním zadavatelům z řad automobilek tak inovovaný formát umožňuje získávat tzv. leady, tedy kontakty na potenciální zákazníky prostřednictvím objednávek testovacích jízd. Tato kombinace byla poprvé na českém internetu využita letos v první polovině května společností Auto Palace, která na českém trhu exkluzivně zastupuje značku luxusních vozů Infiniti. VideoAd Rollband s kreativou limitované edice Infiniti FX „Black and White“ se zobrazoval mimo jiné na zpravodajském webu E15.cz. Kampaň vedle přímých kontaktů na zájemce o zkušební jízdy zaznamenala i nadprůměrný click-rate. „Díky tomuto efektivnímu formátu jsme zjistilo, jak účinné může být v rámci internetové kampaně na luxusní vozy užití videa,“ řekl Petr Bernat, marketingový manažer Auto Palace. Dalším zadavatelem, který tuto inovaci na webech vydavatelství Mladá fronta využil, je Škoda Auto s kampaní na novou Octavii, reklama se v polovině května zobrazovala na webu AutoRevue.cz.
Možnost vložení formuláře pro získávání leadů je další výhodou technologie VideoAd vůči ostatním typům on-line videoreklamy (pre-roll, post-roll a ostatní formáty). Vydavatelství Mladá fronta ve spolupráci se společností Grape Media uvádí na trh nové, neotřelé technologie a služby, které zadavatelům internetové reklamy výrazně pomohou v plánování reklamních kampaní. „Těší mě, že opět přinášíme inzerentům nový produkt dříve než konkurence,“ řekl k tomu Petr Bednář, ředitel divize Online vydavatelství Mladá fronta.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva