Ve sledovaném období letošního roku agentura získala celkem 1 002 placených zakázek, tedy přibližně dvě třetiny počtu zakázek realizovaných v roce 2014.
Zakázky v celkové hodnotě vyšší než půl miliardy korun díky jejím službám získalo 680 exportérů. Nejvíce úspěšných případů zaznamenala zahraniční kancelář v Düsseldorfu, podle hodnoty zprostředkovaných zakázek bylo nejúspěšnější zastoupení v Johannesburgu. Do konce roku se agentura představí v dalších dvou krajských městech, a to v Brně a Ústí nad Labem, a uspořádá ještě 30 vzdělávacích akcí pro české firmy na území České republiky.
„V prvním pololetí se nám podařilo potvrdit nastolený trend vzrůstajícího zájmu českých exportérů o služby agentury CzechTrade. Vývozci na spolupráci s námi nejvíce oceňují úsporu nákladů a času. Spokojenost se službami nejlépe dokládají výsledky dotazníků zpětné vazby, ve kterých agentura CzechTrade získala průměrnou známku 1,22 a podle kterých by většina respondentů její služby doporučila svým obchodním partnerům. Velkou radost mi dělá zájem studentů VŠE o stáže na naší centrále v Praze i v zahraničí, které jim od června nabízíme. Věříme, že se nám tak podaří propojit vyučovanou teorii s praxí, a že spolupráce bude pro obě strany přínosná,“ říká Radomil Doležal, generální ředitel agentury.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva