PR Klub, oborové sdružení stovky profesionálů v oblasti public relations, vyhlásilo 25. dubna 2019 výsledky výroční soutěže firemních médií Zlatý středník v hotelu Vienna House Andel’s Prague. Akademie věd ČR se letos přihlásila do soutěže poprvé a hned výrazně uspěla.
„Přihlásili jsme dva časopisy a instagramový profil a všechny tři projekty se dostaly do užší nominace,“ uvádí ředitelka Divize vnějších vztahů SSČ AV ČR Kateřina Sobotková. V soutěži bylo v 15 kategoriích přihlášeno celkem 127 projektů.
Kategorii periodik G2C okupovala věda. První místo získal časopis Forum (Univerzita Karlova), pomyslnou stříbrnou a bronzovou medaili obdržela Akademie věd ČR za oba své časopisy (A / Věda a výzkum a AΩ / Věda pro každého).
V kategorii nejlepší profil na sociálních sítích bodovaly instagramové účty před facebookovými. Mezi silnou konkurencí zejména z komerčního sektoru získal profil Akademie věd ČR na Instagramu ocenění tzv. vysoké přidané hodnoty TOP RATED (skončil tak na společném 4. místě s profilem Colours of Ostrava).
PR klub také vyhlásil čtyři ceny Grand Prix za mimořádné výsledky. Akademie věd ČR získala cenu za obsah titulu AΩ / Věda pro každého. „Považujeme za mimořádný úspěch, že v konkurenci 127 projektů PR klub ocenil právě náš časopis za nejlepší obsah. Je to pro nás motivace pro další práci,“ říká Kateřina Sobotková.
Kompletní výsledky najdete na stránkách Zlatého středníku.
Všechny časopisy Akademie věd ČR jsou zdarma k pročtení na webové stránce ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva