Do soutěže se může zapojit každý zákazník Skupiny ČEZ při účasti na některé z akcí, které v kraji ČEZ podporuje (seznam níže). Soutěžící přímo na místě odpoví na uvedenou soutěžní otázku a následná slosování, která proběhnou během léta, určí celkem 3 výherce. V rámci těchto tří slosování získá tipující s nejpřesnějším odhadem turistickou GPS navigaci, která obsahuje nejen silniční a uliční mapy České republiky, ale i turistické trasy, cyklotrasy, polní nebo lesní cesty.
„Uživatelům Zákaznického programu Šťáva chceme výhrou zpříjemnit čerpání slev a bonusů u zapojených partnerů. Vybraného partnera mohou s rodinou navštívit třeba na kole a navigace jim bude na cestě vítaným pomocníkem,“ říká Zuzana Řezníčková, ředitelka ČEZ Prodej pro zákazníky z řad domácností a podnikatele.
Zákaznický program Šťáva nabízí výhody z oblasti kultury, sportu, cestování či zábavy pro každého registrovaného zákazníka Skupiny ČEZ. Zvolit si může z bohaté nabídky atraktivních slev a tipů ze všech regionů České republiky. Vybraný slevový kupón předloží u partnera nabízejícího zvolenou aktivitu, a to buď vytištěný, nebo zobrazený v mobilním telefonu. Zákaznický program Šťáva je určen primárně pro rodiny s dětmi, ale na své si přijdou i mladí či senioři. „Program nabízí výhodné vstupenky na hrady a zámky, do sportovních center, aquaparků a celé řady dalších zajímavých míst, jejichž návštěva potěší všechny věkové kategorie,“ dodává Zuzana Řezníčková.
Soutěžní otázka: tipněte, kolik registrovaných uživatelů bude mít Zákaznický program Šťáva k následujícím datům:
· 30. 6. 2013
· 31. 7. 2013
· 15. 9. 2013
Pravidla a podmínky soutěže včetně informací o zpracování osobních údajů najdete na www.stava.cz.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČEZ