Česká firma získala nejvyšší ocenění na mezinárodní designové soutěži

12.11.2012 14:10

Česká společnost STORY DESIGN z Litomyšle na Svitavsku bodovala v prestižní evropské soutěži POPAI Europe Awards 2012.

Česká firma získala nejvyšší ocenění na mezinárodní designové soutěži
Foto: STORY DESIGN
Popisek: STORY DESIGN

Sto šedesáti členná odborná porota hodnotila přes tři sta ukázek reklamních a marketingových produktů z oblasti komunikace v prodejních místech, architektury, vybavení prodejen a digitálních médií. Česká firma získala dvě ocenění - první místo, tedy zlatého indiána, za prodejní stojan pro sportovní boty Reebok a druhé místo, tedy stříbrného indiána, za prodejní stojan Bosch na kuchyňské spotřebiče.

Prodejní stojany ocenili vedle odborníků také samotní prodejci

Jednou ze čtyřiačtyřiceti soutěžních kategorií je kategorie Textil, móda, sport. Právě v této oblasti bodoval stojan na sportovní boty z dílny české firmy. „Naše technické řešení spočívá ve skládání stojanu z jednotlivých modulů, kde je využito kovové konstrukce, polstrování, grafiky aplikované polepem. Po vývoji prvního prototypu jsme na stojanu dělali pouze drobné korekce, poté byla spuštěna výroba série dvou set kusů s cílovým umístěním na ruském trhu,“ popisuje Filip Brýdl ze společnosti STORY DESIGN.

V kategorii Domácí potřeby byl udělen stříbrný indián za stojan na kuchyňské spotřebiče, který byl určen pro francouzský trh a byl prodejci značky Bosch velmi vyhledávaný.  „Brief zadavatele byl detailní a velmi dobře se nám s ním jako tvůrcům pracovalo,“ uvedl ke spolupráci s francouzským klientem Jakub Tmej ze společnosti STORY DESIGN. Konstrukce stojanu je vytvořena z lakovaného plechu. Atraktivnost stojanu zvyšuje využití LED diod k prosvícení loga a také prosvícení skleněných polic do hrany i podsvícení podstavy.

Český design je v zahraničí uznávaný

Společnost STORY DESIGN se soutěže POPAI  Europe Awards poprvé zúčastnila před deseti lety jako první firma z postkomunistických zemí. Odvezli si hned nejvyšší ocenění za designovou řadu POP prvků pro předplacené karty Go od Eurotel. Tento úspěch otevřel bránu českým firmám mezi světové výrobce reklamních a marketingových produktů v místě prodeje.

Vysvětlení zkratky

POP (point of purchase) nebo POS (point of sale) – místo prodeje

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

Zisk

Tvrdíte, že na zisku není nic špatného. Neprotiřečíte si? Protože byla to vaše vláda, která zavedla daň z mimořádných zisků. Naopak jsem si nevšiml, že byste nějak zásadně odstranili všudypřítomnou byrokracii, což jste před volbami slibovali. A další dotaz. Existuje podle vás nějaká hranice, kdy je ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo obrany: Letecké muzeum Kbely zahájilo v sobotu už 56. sezonu

16:08 Ministerstvo obrany: Letecké muzeum Kbely zahájilo v sobotu už 56. sezonu

Zástupy návštěvníků přilákalo zahájení 56. sezony v Leteckém muzeu Kbely. Několik desítek jich čekal…