„V rámci expozice jsme na stánku České televize prezentovali zástupcům televizních vysílatelů a distributorů ze států bývalého východního bloku a Ruska naší dokumentární a dramatickou tvorbu, nové i tradiční seriály nebo dětské hrané a animované pořady,“ vysvětluje obchodní ředitel České televize Hynek Chudárek a dodává: „Během dvoudenního veletrhu proběhlo více než šestadvacet konkrétních jednání a Česká televize se těšila značné pozornosti mezi dalšími vystavovateli.“
Distribuční společnost Contentica, která zajišťuje obsah pro šestnáct placených kabelových kanálů, projevila zájem o seriály Četníci z Luhačovic a Já, Mattoni, rozsáhlý cestopisný seriál Na cestě, dětskou tvorbu Václava Chaloupka nebo pohádku Micimutr. Omir TV, jež díky novým kanálům vysílá celosvětově v ruském jazyce, zaujal seriál Život a doba soudce AK a pořad Herbář, ale i diváky dlouhodobě oblíbené série Nemocnice na kraji města a Sanitka. Zájem mají též o animované večerníčky Maxipes Fík a Říkání o víle Amálce.
Dětská animovaná tvorba, vánoční pohádky z posledních let a rodinné filmy jako Jak dostat tatínka do polepšovny či Jak vytrhnout velrybě stoličku si získaly pozornost u distributora Russia Ofiice. Běloruský Belsat pak zvažuje nákup cestopisné série Na cestě a třinácti dílů dokumentu Národní klenoty.
„Stejně tak jako na mezinárodním veletrhu v Cannes se ukázalo, že vysílatelé mají také zájem o přepracování zajímavých námětů a scénářů do lokální verze. Rádi by si natočili svoji verzi seriálů Neviditelní, Život a doba soudce AK a obě řady Labyrintu,“ uzavírá Hynek Chudárek.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva