V materiálu mohou podnikatelé najít vysvětlení a odpovědi na vybrané typové dotazy/problémy, se kterými se na Český telekomunikační úřad opakovaně obraceli. Jedná se např. o otázku možnosti kontaktovat stávající zákazníky či klienty, otázku volání na kontakty firem zveřejněné na webových stránkách, otázku telefonických nabídek schůzek, na nichž má proběhnout nabízení zboží či služeb či o problematiku newsletterů, reklam na sociálních sítích nebo telefonátů za účelem výzkumu trhu.
Změna pravidel kontaktování za účelem marketingu bude platit s ohledem na příslušná přechodná ustanovení k novele zákona o elektronických komunikacích až po šestiměsíčním přechodném období, tj. od 1. 7. 2022.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva