CzechTourism: ČR pokračuje v propagaci na mimoevropských trzích spolu se zeměmi V4

25. 2. 2016 17:14

17. února 2016 se země visegrádské čtyřky shodly na pokračování propagace v oblasti cestovního ruchu na mimoevropských trzích. Spolupráce byla slavnostně stvrzena v pražském Kaiserštejnském paláci podpisem Protokolu o spolupráci pro rok 2016.

CzechTourism: ČR pokračuje v propagaci na mimoevropských trzích spolu se zeměmi V4
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Protokol o spolupráci završil dvoudenní jednání nejvyšších představitelů zemí V4 zodpovědných za cestovní ruch. Leaderem akce byla náměstkyně pro řízení sekce regionálního rozvoje ministerstva pro místní rozvoj Klára Dostálová, která zdůraznila význam a přínosy visegrádského projektu a ujistila všechny přítomné o zájmu České republiky ve společných aktivitách v oblasti cestovního ruchu nadále pokračovat.

Na rok 2016 odsouhlasila ministerstva V4 celkovou investici do společné turistické kampaně ve výši 302 tisíc euro. Téměř stejnou částku investovaly visegrádské země do propagace v roce 2015, který byl pro Českou republiku v souvislosti s českým předsednictvím ve skupině V4 zvlášť významný. „Velmi si vážíme tohoto silného mezinárodního partnerství, které letos osvědčilo svou stabilitu mimo jiné tím, že všechny členské země potvrdily rozpočty na společnou propagaci incomingu do střední Evropy i přes to, že dotace z evropských fondů už čerpat nemůžeme,“ říká náměstkyně Dostálová.

„České visegrádské předsednictví hodnotím jako velice úspěšné“, konstatuje Monika Palatková, ředitelka agentury CzechTourism. „Rok 2015 jsme odstartovali zavedením nové značky s jasným sdělením „Discover Central Europe“ a kompletně jsme rebrandovali naši komunikaci.“ Letos se agentura CzechTourism koncentrovala zejména na dynamicky se rozvíjející asijské trhy. „Těší nás pozitivní hodnocení námi organizovaných aktivit ze strany českých podnikatelů. Poprvé jsme představili destinaci střední Evropy v jihovýchodní Asii - na Filipínách, v Malajsii a Indonésii; historicky první byla také road show v jihokorejských městech Soul a Busan. Nové přímé letecké spojení z Pekingu do Prahy bylo absolutním hitem podzimní série workshopů v Číně,“ dodává Palatková.

Strategická partnerství s českými subjekty - zejména s ČSA, letištěm Praha, Pražskou informační službou či zastupitelskými úřady nebo mezinárodními hráči např. Turkish Airlines, Hainan Airlines, Lufthansou, Air France - KLM, Rail Europe nebo konsorciem Signature umožňují České republice v rámci visegrádských aktivit nejen cílit na bonitní turisty, ale zejména realizovat širší propagaci díky vícezdrojovému financování.

„Pro letošní rok jsme připravili akční plán propagace, který reaguje na pokles turistů z ruské federace. Kromě kampaní v ruských megapolích se představíme také na nových trzích, které mají potenciál částečně ruské turisty kompenzovat, např. v ázerbajdžánském Baku. Zopakujeme akce na trzích, kam jsme v roce 2015 úspěšně vstoupili - v Jižní Koreji, Singapuru, Malajsii, Indonésii, Thajsku, Singapuru a na Filipínách. Do České republiky přivezeme tour operátory z Číny, Latinské Ameriky, regionu Blízkého Východu. Nezapomínáme ani na MICE – tomuto segmentu se letos představíme v Indii, která patří k trhům s významnou korporátní a incentivní klientelou,“ představuje stručně plány V4 pro tento rok Klára Vysloužilová, vedoucí oddělení managementu zdrojových trhů agentury CzechTourism.

Spolupráce visegrádských zemí slaví v letošním roce 25. výročí působení, aktivity na podporu příjezdového cestovního ruchu probíhají od roku 2003.

Středoevropské státy se společně prezentují jak na tradičních zdrojových trzích v USA, Rusku, Japonsku, Indii, Číně tak v nových zdrojových teritoriích s dobrým příjezdovým potenciálem – v jihovýchodní Asii, v Latinské Americe, Jižní Koreji a regionu SNS. Produktově je společná marketingová kampaň V4 orientována na tradiční i nová témata -  středoevropská města, kulturu a historii, památky UNESCO, lázeňství, zdravotní turismus, gastronomii, zážitkovou a luxusní dovolenou.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Daňovou složenku si občané oblíbili, počet hotovostních plateb na pokladnách Finanční správy výrazně klesl

21:41 Daňovou složenku si občané oblíbili, počet hotovostních plateb na pokladnách Finanční správy výrazně klesl

Občané mohou od letoška využívat dva nové způsoby úhrady nejčastěji placených druhů daní. Daň z nemo…