Společnost DPD a internetový leader v prodeji počítačů a elektroniky Alza.cz spolu úzce spolupracují již delší dobu. Hlavním cílem je pracovat na zvyšování komfortu doručení pro koncové příjemce zásilek. Z výsledků nezávislých průzkumů, které obě firmy v polovině roku spustily, vyplývá, že mezi příjemci existuje potenciál pro doručování nejen ve všední dny, ale i v sobotu. Díky těmto poznatkům byl spuštěn v srpnu tohoto roku pilotní projekt ve vybraném regionu České republiky, který měl prověřit reálný zájem o rozšíření doručovacích možností.
„První výsledky ukazují spíše konzervativnost příjemců a jejich citlivost na formu komunikace. V podstatě jsou jejich reakce obdobné, jako byly při zavedení možnosti platby doběrečného platební kartou. Novou platební metodu jsme zařadili jako první přepravce na českém trhu a rovněž jsme sledovali poměrně pozvolné zvykání na tuto novinku,” zhodnotil projekt Daniel Mareš, generální ředitel DPD CZ.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva