DPD a ALZA.CZ doručují společně radost i v sobotu

06.12.2013 9:00

Přepravní společnost DPD dlouhodobě úzce spolupracuje s internetovým obchodem Alza.cz. Kvůli zvýšení komfortu pro své zákazníky obě společnosti neustále hledají nová řešení. V polovině roku proto uskutečnily obě firmy průzkumy mezi svými zákazníky a na základě výsledků spustily pilotní projekt v hlavním městě Praze a ve středních Čechách.

DPD a ALZA.CZ doručují společně radost i v sobotu
Foto: red
Popisek: DPD

Společnost DPD a internetový leader v prodeji počítačů a elektroniky Alza.cz spolu úzce spolupracují již delší dobu. Hlavním cílem je pracovat na zvyšování komfortu doručení pro koncové příjemce zásilek. Z výsledků nezávislých průzkumů, které obě firmy v polovině roku spustily, vyplývá, že mezi příjemci existuje potenciál pro doručování nejen ve všední dny, ale i v sobotu. Díky těmto poznatkům byl spuštěn v srpnu tohoto roku pilotní projekt ve vybraném regionu České republiky, který měl prověřit reálný zájem o rozšíření doručovacích možností.

„První výsledky ukazují spíše konzervativnost příjemců a jejich citlivost na formu komunikace. V podstatě jsou jejich reakce obdobné, jako byly při zavedení možnosti platby doběrečného platební kartou. Novou platební metodu jsme zařadili jako první přepravce na českém trhu a rovněž jsme sledovali poměrně pozvolné zvykání na tuto novinku,” zhodnotil projekt Daniel Mareš, generální ředitel DPD CZ.

DPD i Alza.cz by rádi v dalších podobných projektech pokračovali. “S DPD máme dobré zkušenosti co se kvality služeb a spolehlivosti týče. Stejně tak se nám osvědčila spolupráce na zavádění inovací a novinek na český trh. Věříme, že naše společná práce přinese úspěchy
i v budoucnu,” uvedl Rudolf Žůrek, ředitel logistiky Alza.cz.

Společnost DPD denně přepraví na 2,5 milionu zásilek, čímž si vydobyla globální vedoucí postavení v poskytování zásilkových a expresních služeb.

Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa. Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Ve více než 800 lokalitách pracuje celkem 24 tisíc zaměstnanců a přepravu zajišťuje 18 tisíc vozů. Vlastníkem většinového podílu (83,32 %) je GeoPost Group, dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste.

Díky konsolidovanému obratu ve výši 3,668 mld. eur v roce 2011 se GeoPost stal druhým největším poskytovatelem expresních zásilkových služeb v Evropě. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD. V Německu zaujímá společnost DPD vedoucí postavení na trhu s vnitrostátními i mezinárodními obchodními zásilkami. Zákazníci mohou využívat služeb zajišťovaných více než 7,5 tisíci zaměstnanci a 7 tisíci vozy, které se pohybují mezi 75 logistickými sklady a 4 tisíci výdejnami.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Lubomír Zaorálek byl položen dotaz

Stejné mzdy za stejnou práci v celé Evropě

Zajímalo by mě, jak toho chcete docílit? A kde by třeba podniky nebo zaměstnavatelé na dorovnání mezd měli brát peníze?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: S poštovními emoji po Česku

22:03 Česká pošta: S poštovními emoji po Česku

V úterý 7. května uvede Česká pošta do prodeje výplatní samolepící písmenové poštovní známky Emoji. …