Náplní Eshopisty jsou moderované diskuze s renomovanými podnikateli a aktivním zapojením publika. Každé setkání trvá
120 minut, během kterých vystupuje jeden známý eshopista. Kromě hlavního tématu se řeší i dotazy ze strany účastníků. Ti se tak díky osobním příběhům mohou inspirovat nebo poučit z chyb ostatních.
DPD se od dubna letošního roku partnersky podílí na organizaci těchto moderovaných diskuzí. „Jedná se o velmi zajímavý koncept, jehož náplní jsou bez výjimky dosud nepublikované obchodní příběhy. Ty se mohou hodit každému, kdo to s podnikáním myslí vážně“, popisuje Ondřej Vaňha, marketingový a obchodní ředitel společnosti DPD. „Provozovatele e-shopů dlouhodobě podporujeme a snažíme se pomáhat také našim klientům zorientovat se v tak proměnlivé části obchodu, jako je e-commerce“, dodává.
První Eshopista se uskutečnil 24. dubna v Praze a svůj příběh zde prezentoval Pavel Hrstka z e-shopu Lékárna.cz. Druhé setkání se bude konat 5. června 2014, kde své podnikání představí Roman Blažek z e-shopu Snowboards.cz. Před 14 lety se mu podařilo zachytit boom snowboardingu. Nejprve otevřel kamennou prodejnu a jako první v republice začal s internetovým prodejem sportovních potřeb ve Snowboards.cz. Z e-shopu se brzy stal stomiliónový byznys, před čtyřmi lety se ale prodeje vlivem krize snížily. V době, kdy konkurence krachovala, dokázal Blažek prostřednictvím promyšlených investic krizi ustát. Nyní má zastoupení v 11 státech a chystá expanzi do celé Evropské Unie. Pokud chcete vědět, jak se mu to podařilo, nenechte si ujít druhou moderovanou diskuzi Eshopisty. V rámci setkání je připraven raut a networking mezi přítomnými účastníky. Další informace a přihlášku na první diskuzi naleznete na www.eshopista.cz. Pro klienty DPD je připravena atraktivní sleva na vstupné.
Kromě podpory nového projektu se DPD soustředí také na další aspekty elektronického obchodování. Mimo jiné se stala členem asociace ADMEZ, která spojuje profesionály z oblasti e-commerce, direct marketingu a zásilkového obchodu. Misí sdružení je kultivace online nákupního prostředí a zvyšování pozitivního povědomí společnosti o elektronickém nakupování. Svým členům poskytuje podporu a pomoc v oblasti informací, vzdělávání, poradenství a networkingu.
V loňském roce začala společnost DPD vydávat vlastní magazín e-trend, který přináší informace a cenné rady pro všechny majitele elektronických obchodů. Nechybí ani představení nových trendů či zajímavosti z internetového marketingu. První dvě čísla se setkala s velmi pozitivními ohlasy. Koncem května vyjde v pořadí třetí číslo, na jehož obsahu se podílely firmy jako Heureka, Aukro, Acomware, ADMEZ, CZC.cz a další. Hlavními tématy je M-commerce jako nedílná součást dnešního byznysu a specifika online nákupního chování českého zákazníka.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva