Studie zahrnuje pouze servisní prohlídky, nikoli však další náklady, které u vozů s nižší kvalitou a omezenější zárukou musí zákazník po uplynutí základní záruční doby hradit ze svého. Je jasné, že takto koncipovaná studie je nesmyslná.
V rámci 5-leté záruky bez omezení kilometrů, kterou Hyundai poskytuje svým zákazníkům jako výraz špičkové kvality vozů je zákazník Hyundai po dobu 5 let, na rozdíl od jiných výrobců se standardní zárukou, chráněn proti nenadálým událostem. Náhradní díly ani práci spojenou s případnou opravou tak zákazník Hyundai po dobu 5-ti let neplatí. Tím pádem porovnání celkové ceny servisních prohlídek za např. 6 let provozu automobilu v dané studii neodpovídá realitě.
Pokud by tedy dané srovnání mělo být objektivní, muselo by zahrnout skutečné náklady na provoz vozu ve srovnávaném období. Hyundai v této souvislosti proto vyzval automobilku Škoda, aby zveřejnila průměrné náklady na opravy jejich vozů po uplynutí záruční doby a tím umožnila široké veřejnosti zhodnotit výhody kvalitních vozů s delší a neomezenou zárukou oproti ostatním.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva