Registrované účastníky čekají dva dny plné přednášek, workshopů, přeshraničních zkušeností, diskuzí, trendů a novinek. „Pozvali jsme experty na cestovní ruch a odborníky z branže. Ve dvou sálech vystoupí čtyřicet inspirativních přednášejících. Program je rozložen do pěti hlavních témat: business v cestovním ruchu, kvalitní služby a personál, mimosezóna, média a marketing a památky,“ konstatovala manažerka konference Travelcon Petra Machovcová.
A na koho se mohou účastníci konference těšit? O své zkušenosti se podělí Osobnost cestovního ruchu 2014 Nora Dolanská, která vedla Pražskou informační službu a poslední rok i Středočeskou centrálu cestovního ruchu. Vlastní osvědčené postupy v reklamě například při propagaci měst nabídne Jan Jelínek, kreativní ředitel agentury B&T. Další z hostů Ondřej Špaček má za sebou řadu strategických projektů v oblasti regionálního rozvoje a cestovního ruchu.
Jak se dělá z neúspěchu úspěch? Na to účastníkům 2. ročníku konference Travelcon odpoví Pavel Klega – dobrodružný kočovník, šarmantní pankáč a profesionální bezdomovec, jak sám sebe charakterizuje. Projel stopem 23 zemí a ve 290 vozidlech ujel celkem 22 596 kilometrů. „Mezi téměř čtyřicítkou přednášejících se kromě Pavla Klegy objeví i velká jména z oblasti gastronomie,“ doplnil Polášek.
O výhodách plánování a realizací online marketinkových aktivit pohovoří Roman Stolejda ze společnosti Programmatic Media. Herec Lukáš Hejlík představí svůj zajímavý videopočin Gastromapa. Cestuje po celé České republice a hledá důvody úspěchů různých gastronomických projektů.
„Čínským blokem se připojujeme k evropsko-čínské iniciativě nazvané EU-China Tourism Year čili Evropsko-čínský turistický rok,“ dodal Polášek a prozradil, že pozvání do Českých Budějovic přijala Angela Fangqi Ye ze společnosti I TODO TRAVEL (CZECH) s.r.o., která má mimo jiné pobočky v Pekingu, Paříži, Londýně a zaměřuje se na incomingový cestovní ruch z Číny. V rámci čínského bloku se dále představí ZanZan Liu, tlumočnice a průvodkyně čínských turistů zejména po jižních Čechách. Na závěr shrne své zkušenosti s asijským cestovním ruchem Martin Benda, Market Manager ze společnosti Kuoni Group Travel Experts.
Moderátory 2. ročníku konference budou Josef Maršál a Filip Horký.
Více informací lze nalézt na ZDE a ZDE
Jihočeská centrála cestovního ruchu (JCCR) je organizace zřízená Jihočeským krajem k výkonu funkce destinačního managementu pro region jižní Čechy. Hlavním cílem je realizace projektů zaměřených na rozvoj turistické nabídky a prezentace regionu jako turisticky atraktivní destinace v tuzemsku i zahraničí. Tvoří produktové linie a zajišťuje vydávání tištěných propagačních materiálů. JCCR je provozovatelem Informačního Systému Cestovního Ruchu Jihočeského kraje na www.jiznicechy.cz. JCCR koordinuje činnost turistických oblastí na území Jihočeského kraje, spolupracuje s městy a obcemi, infocentry a subjekty cestovního ruchu z veřejného i soukromého sektoru. Úzce spolupracuje s agenturou CzechTourism včetně jejích zahraničních zastoupení a komunikuje a spolupracuje se zahraničními partnery při tvorbě a realizaci přeshraničních projektů.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva