„Původně to byla encyklopedie metod řízení, kterou jsme otevřeli pro studenty jako jakousi mucholapku. Pak jsme ale změnili obchodní model a řekli si, že to zkusíme postavit jako samostatně stojící a samostatně se zaplativší portál. Tak vznikla ManagementMania,“ komentuje zakladatel a ředitel společnosti David Melichar pro server Ekonomika.cz.
Jeho projekt je globální a od počátku zamýšlený jako konkurent sítě LinkedIn, ovšem s tím rozdílem, že ManagementMania se více zaměřuje na dobré reference.
„Pokud někdo poskytuje dobré služby, aby to mohl uplatnit a z druhé strany, aby zákazníci měli kde vyhledávat. Je to takový business networking v neosobním smyslu slova,“ vysvětluje David Melichar.
Češi obecně se s pojmem „business networking“ teprve učí pracovat, známější je spíš v IT kruzích. Změnit by to měla nejen ManagementMania, ale také akce, kterou David Melichar chystá na začátek příštího roku – Plzeňský business kotel určený především studentům, podnikatelům a investorům.
„Ukáže jim business networking v praxi, aby pochopili, že mít dobrý nápad nestačí, je hlavně potřeba umět oslovit investora a dobře ten nápad prezentovat. To Čechům zatím víceméně chybí,“ myslí si David Melichar.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva