Na firmu Vaše nároky.cz se obrátilo již tisíc nespokojených spotřebitelů

09.12.2013 15:00

Na firmu Vaše nároky.cz, která od května pomáhá oklamaným spotřebitelům v boji s nekalými praktikami obchodníků, organizací a státu, se k 8. prosinci obrátilo již tisíc klientů. Jubilejní zákazník si zlomil nohu na zledovatělém chodníku a prostřednictvím společnosti chce získat oprávněné odškodnění od jeho majitele.

Na firmu Vaše nároky.cz se obrátilo již tisíc nespokojených spotřebitelů
Foto: Hans Štembera
Popisek: Peníze, ilustrační foto

„Nejvíce případů registrujeme v oblasti letecké dopravy, zejména zpožděných letů, kdy se na nás obrátilo 305 klientů, následují reklamace zkažených dovolených, kde máme 230 případů. K častým událostem patří úrazy na veřejných komunikacích, poničené automobily na výtlucích, potíže klientů s internetovými obchodníky, neplnění pojišťoven v různých oblastech života či nevyplacení podílů členům zemědělských družstev,“ říká ředitel společnosti Roman Mikluš.

Advokáti spolupracující s Vašimi nároky.cz poslali protistranám 363 předžalobních výzev, 110 kauz je žalováno, 64 případy dotáhli do úspěšného konce, další procházejí kolečkem administrativních příprav. Jednu třetinu případů musela společnost odmítnout, protože se ukázalo, že typově nespadaly do kompetence společnosti, pochybení bylo na straně klientů, nebo neměli k získání odškodnění dostatek důkazních materiálů.

Během krátkého fungování společnosti na trhu se potvrdily údaje z průzkumů veřejného mínění, podle nichž lidé často nemají chuť, peníze a energii postavit se neférovému jednání velkých hráčů – obchodníků, bankovních a pojišťovacích domů, distributorů energií, státních institucí a dalších. Rádi však využijí služeb společnosti, která stojí za poškozenými občany a dokáže nepříjemné záležitosti vyřešit v jejich prospěch. „A to od samotného počátku až do konečného finančního vyrovnání,“ připomíná Roman Mikluš.

Firma nabízí pomoc lidem, kteří se dostali do potíží v mnoha oblastech života. Od bydlení, přes zdravotnictví, výstavbu domů, pracovněprávní vztahy, nákupy až po cestování. Ti, kdo se odhodlají bránit, nemusejí udělat nic víc, než zavolat na telefonní číslo 530 514 514 nebo se zaregistrovat prostřednictvím webových stránek firmy. Svůj případ popíší vyškolenému operátorovi, předají nezbytné dokumenty a podepíší smlouvu. O zbytek se postará firemní tým a spolupracující advokáti.

Díky moderním technologiím a postupům klient vyřídí všechno z pohodlí domova. Za splněnou službu považují Vaše nároky.cz zaplacený finanční nárok na jeho osobním účtu. „Naším cílem je zajistit klientovi co nejvyšší finanční odškodnění, protože až od něj se odvíjí naše odměna,“ vysvětlil ředitel firmy.

Společnost si účtuje pět až pětadvacet procent z vymožené částky, záleží na výši požadovaného odškodnění a složitosti případu. Dopředu klient neplatí nic - poštovné, telefonní hovory, vypracování stanoviska advokáta či případné žaloby vůči protistraně hradí společnost. Pokud firma neuspěje a peníze pro klienta nevymůže, nenárokuje si nic. Právě tím se liší od většiny standardně poskytovaných služeb v této oblasti.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Libor Turek, Ph.D. byl položen dotaz

Srovnání

Dobrý den, pane poslanče, nejsem si jistý, zda se od vás dočkám upřímné odpovědi, ale prosím o ni. Fiala tvrdí, jak jsme super, že hrajeme první ligu, a že se srovnáváme s těmi nejlepšími. Má podle vás pravdu nebo, což si myslím já, z nás dělá premiér blázny? V čem přesně se můžeme srovnávat s těmi ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo dopravy vybírá koncesionáře pro dostavbu D35 metodou PPP

11:27 Ministerstvo dopravy vybírá koncesionáře pro dostavbu D35 metodou PPP

Ministerstvo dopravy rozbíhá práci na výběru koncesionáře pro dostavbu vybraných úseků dálnice D35 m…