O Vánocích si zákazníci dopřávají kvalitnější maso a uzeniny

18.12.2014 15:02

O Vánocích se zákazníci častěji než jindy přestávají dívat na ceny a upřednostňují dražší, a tedy i kvalitnější uzenářské výrobky. V době adventu a vánočních svátků tento trend každoročně zaznamenávají také v prodejnách Uzenářství Chodura. Obzvlášť velká poptávka bývá po uzeném mase a značkových šunkách.

O Vánocích si zákazníci dopřávají kvalitnější maso a uzeniny
Foto: Hans Štembera
Popisek: Maso, ilustrační foto

„V sortimentu každoročně máme například uzený bok s kostí nebo uzenou kotletu s kostí. Jako novinku jsme loni uvedli speciální nabídku uzených mas, v níž nechyběla plec, kýta či krkovice. V předvánočním období do prodeje tradičně zařazujeme také klobásu k zapékání, která je mezi zákazníky velice oblíbená,“ popsal vánoční nabídku ředitel společnosti Beskydské uzeniny Petr Chodura.

O svátcích si lidé rádi dopřejí také značkové uzeniny. Zákazníci, kteří přicházejí do Chodurových prodejen, si vybírají především nejrůznější trvanlivé klobásy nebo salámy a šunky té nejvyšší kvality. „Při nakupování hraje svou roli i cena, nicméně Vánoce jsou pro mnoho lidí tak výjimečnou událostí, že jsou ochotní za potraviny utratit více než v jiné části roku,“ nastínil Chodura hlavní důvod dražších nákupů.

Jelikož Vánoce a Silvestr patří co do náporu zákazníků a velikosti tržeb k nejsilnějším obdobím, Uzenářství Chodura zahajuje přípravu s železnou pravidelností již počátkem letních prázdnin. V tuto dobu také obchodní řetězce vyhlašují výběrová řízení, v rámci kterých výrobci nabízejí speciální sortiment a vánoční kolekce svých výrobků. 

Počet zákazníků v prodejnách Uzenářství Chodurazačíná výrazně narůstat v druhém prosincovém týdnu a kulminuje pár dní před Vánocemi. „Těsně před Štědrým dnem roste počet zákazníků v průměru o 25 % a v tomto období také dochází k navýšení hodnoty jednoho nákupu, a to mnohdy až na dvojnásobek. Prodej podporujeme zařazováním výrobků do akcí, ale také ochutnávkami, aby měl zákazník možnost ověřit si kvalitu a chuť výrobku před samotným nákupem,“ popsal předvánoční období ředitel Beskydských uzenin.

Kvůli nárůstu zákazníků před vánočními svátky Uzenářství Chodura každoročně posiluje personál na prodejnách, aby obsluha probíhala plynule a rychle. S ohledem na jednorázově vyšší objednávky firma rovněž přijímá brigádníky do výroby.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Neutíkáte od problému?

Na vyřešení důchodové reformy jste měli dost času, když jste byli ve vládě, a to i ještě před covidem. Nepřišli jste s ničím a teď o ní nechcete ani s koalicí jednat, ale jak chcete i do budoucna prosadit nějakou zásadní reformu, když už teď se zdají jednání ve slepé uličce? Já mám obavu, že se jako...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jihočeský kraj: Víza zavádět nebudeme, je to fáma

19:02 Jihočeský kraj: Víza zavádět nebudeme, je to fáma

Zavedení vízové povinnosti pro vstup do jižních Čech je fáma. Tato spekulace se objevila v souvislos…