O2 spouští novou kampaň. V hlavních rolích se představí Standa a Marta

22.02.2014 19:22

"Nenechte si vyprávět, co dávali včera v televizi. Raději se na to sami podívejte v O2 TV" - tak zní motto nové reklamní kampaně, kterou spouští ve druhé polovině února operátor O2.

O2 spouští novou kampaň. V hlavních rolích se představí Standa a Marta
Foto: red
Popisek: O2

Digitální televize O2 TV nabízí divákům funkci nahrávání a zhlédnutí pořadu až 30 hodin zpětně po jeho odvysílání. Právě tyto benefity má nová kampaň zajímavě a s vtipem představit internetové populaci, která je otevřenější alternativním přístupům a nebojí se radikálnější kreativy.

"V nové kampani cílíme na technologicky vyspělejší zákazníky, kteří nemají času nazbyt, odmítají se vázat na televizní program, a proto jim unikají zásadní televizní pořady a sportovní momenty," vysvětluje Pavel Jankovský, ředitel marketinkové komunikace v O2.

Hlavními hrdiny reklamních spotů, které pro O2 natočil kreativní ředitel agentury Young & Rubicam Jaime Mandelbaum, jsou dva obyčejní televizní diváci - Standa a Marta. "Takového Standu nebo Martu zná každý z nás. Jsou to lidé, kteří vám v práci vykládají o tom, co se včera stalo v jejich oblíbeném seriálu. A vy přitom vůbec nevíte, která bije," říká Jaime Mandelbaum a hned dodává: "O2 se s touto kampaní odklání od své typické komunikační linky a vydává se od produktu směrem k zábavě a příběhu," doplňuje Mandelbaum.

Kampaň odstartují 18. února sponzorovaná videa na facebooku a YouTube, zhlédnout je budou moci i diváci na festivalu španělských filmů La Película. Spoty byly připraveny v netradiční stopáži 55 vteřin. Kreativní koncept pochází z dílny Young & Rubicam, produkci zajistili Target Pictures.

O společnosti Telefónica Czech Republic

O2 je největším integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. V současnosti provozujeme téměř osm milionů mobilních a pevných linek, což z nás činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízíme nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Máme nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v České republice, přičemž mimořádnou pozornost věnujeme využití růstového potenciálu především v oblasti ICT. Naše datová centra o celkové rozloze 7300 metrů čtverečních patří k největším hráčům v oblasti hostingových a cloudových služeb, stejně jako v oblasti managed services. Jako jediná v ČR a střední Evropě získala datová centra O2 certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV jsme zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku. Od ledna 2014 je O2 součástí české investiční skupiny PPF.

O skupině PPF

Skupina PPF investuje do řady odvětví od bankovnictví a finančních služeb, přes telekomunikace, pojišťovnictví, nemovitosti, oblast energetiky a těžbu nerostů, zemědělství, maloobchodní služby až po biotechnologie. Působnost PPF sahá ze střední a východní Evropy přes Rusko až do Asie. Skupina vlastní aktiva ve výši 22,113 miliardy EUR (k 30. 6. 2013).

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

znásilnění

Dobrý den, prý pro novou definici znásilnění hlasovalo 169 poslanců. A co ten zbytek? To byl někdo proti? Zajímalo by mě kdo. A ještě víc by mě zajímalo, jak to bude vypadat v praxi. Jak bude oběť prokazovat, že říkala ne? A zvyšují se s novelou i tresty za znásilnění, protože když občas slyším o ně...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP má svůj první průjezdný lakovací box pro vícečlánkové tramvaje

19:15 DPP má svůj první průjezdný lakovací box pro vícečlánkové tramvaje

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) v Opravně tramvají v Ústředních dílnách v Hostivaři uvedl do prov…