Plzeňský Prazdroj: Radegast pomáhá studentům ochutnat hořkou praxi

10.05.2019 19:11

Budoucí pracovní příležitosti, zkušenosti z reálného prostředí firmy a samostatná práce na konkrétním projektu z praxe. To všechno získali studenti Katedry marketingu a obchodu Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava, kteří se zapojili do semestrálního projektu se značkou piva Radegast. Projektu se letos zúčastnilo celkem 32 mladých lidí.

Plzeňský Prazdroj: Radegast pomáhá studentům ochutnat hořkou praxi
Foto: red
Popisek: Plzeňský Prazdroj

Letošní série aktivit zahrnovala dvě odborné přednášky zástupců značky Radegast k tématům mediální plánování a marketingová kampaň, exkurze studentů v nošovickém pivovaru Radegast a prezentace semestrálních prací studentů na téma „Kampaň k 50 letům pivovaru Radegastu.“

„Příští rok oslaví pivovar Radegast 50 let od uvaření první várky piva. Už nyní pracujeme na přípravách oslav a zapojili jsme do toho právě i studenty marketingu a obchodu Ekonomické fakulty, kteří samostatně připravovali návrh kampaně k tomuto velkému milníku našeho pivovaru,“ říká manažer značky Radegast Marek Grabovský a dodává: „Některé jejich nápady byly tak kreativní a zajímavé, že se možná opravdu zrealizují. To ale nemohu prozrazovat předem.“

Šestice nejlepších týmů představila svoje návrhy zástupcům značky Radegast. Vítězný tým byl zvolen nejen na základě svých nápadů, ale i schopnosti prezentovat svůj projekt. Součástí celkového hodnocení bylo také dodržení stanoveného rozpočtu, práce v týmu nebo schopnost reagovat na doplňující otázky.

„Naše katedra se snaží nabízet studentům různé příležitosti, jak propojit teorii s praxí. Jsme velmi rádi, že se spolupráce z loňského roku líbila jak nám, tak i zástupcům značky Radegast a proto se zde můžeme sejít i v letošním roce. A já pevně doufám, že to není naposledy,“ říká doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc, vedoucí Katedry marketingu a obchodu.

Značka Radegast si vyzkoušela pilotní projekt s Katedrou marketingu a obchodu Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava již v minulém roce. Tématem loňského projektu bylo, jak má vypadat hospoda, aby přilákala mladší cílovou skupinu.

  • V pivovaru Radegast se vaří pivo od roku 1970. Oblibu si získalo díky své charakteristické výrazně hořké chuti. Nyní je pivovar Radegast součástí společnosti Plzeňský Prazdroj
  • Pivovar Radegast je vyhledávaným turistickým cílem, který každoročně navštíví téměř 50 tis. lidí. Je součástí projektu Technotrasa, jehož součástí jsou nejvýznamnější památky Moravskoslezského kraje.
  • S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Za pozitivní působení v oblasti společenské odpovědnosti získal v roce 2018 Plzeňský Prazdroj čtyři významná ocenění v soutěži Business pro společnost TOP odpovědná firma a stal se tak jednou z nejoceňovanějších českých společností v oblasti firemní odpovědnosti v České republice.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ondřej Kolář byl položen dotaz

návrat Ukrajinců

Je podle vás fér někoho nutit jít válčit, když nechce, a lze takové lidi vůbec nějak motivovat? Jestli někdo před válkou utekl, myslíte, že je něco, co ho přiměje jít válčit? Vždyť není nic cennějšího, než život. A jelikož se válka pro Ukrajinu nevyvíjí vůbec dobře, není třeba řešit, co bude Ukrajin...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP pořádá v sobotu výroční Den otevřených dveří na Kačerově u příležitosti 50 let pražského metra

22:12 DPP pořádá v sobotu výroční Den otevřených dveří na Kačerově u příležitosti 50 let pražského metra

Ve čtvrtek 9. května 2024 uplyne 50 let od slavnostního zahájení provozu první trasy metra v Praze. …