Skupina Komerční banky bodovala v soutěži Hospodářských novin

15.09.2013 18:11

V soutěži Hospodářský novin získala skupina Komerční banky hned tři ocenění. Komerční pojišťovně udělili organizátoři první místo v kategorii Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna 2013 a druhé místo v kategorii Nejlepší životní pojišťovna 2013. Komerční banka pak získala druhé místo v kategorii Nejlepší banka 2013.

Skupina Komerční banky bodovala v soutěži Hospodářských novin
Foto: Archiv
Popisek: Komerční banka - logo

„Trh bankovních služeb je v České republice vysoce konkurenční. Komerční banka na něm dlouhodobě sází na kvalitu lidí a poradenství, budování dlouhodobých vztahů s klienty a hledání takových řešení, která se flexibilně přizpůsobují měnícím se potřebám klientů. Udělená ocenění, stejně jako zpětné vazby od klientů, jsou pro nás důkazem, že kvalita služeb je pro klienty stále důležitým tématem a že jsme v této oblasti dlouhodobě lídrem na trhu,“ uvedl Vladimír Jeřábek, člen představenstva a náměstek generálního ředitele.

Komerční banka navázala na úspěch z předchozích ročníků – v loňském roce byla absolutním vítězem, v roce 2011 byla stejně jako letos na druhém místě. Pro Komerční pojišťovnu je letošní úspěch premiérou, kterou by do budoucna ráda zopakovala.

„Ocenění v soutěži Hospodářských novin nás velice těší. Jedná se o první oficiální ocenění úspěšného modelu bankopojištění, který jsme před lety začali s Komerční bankou a Modrou pyramidou stavební spořitelnou rozvíjet. Dostupnost našich produktů v pobočkové síti KB a MPSS a kvalitní poradenství, které v této oblasti poradci poskytují, dělají z Komerční pojišťovny stabilního partnera klientů. Tento úspěch podporuje rovněž naši snahu rozvíjet spolupráci s brokerskými společnostmi, která nám mimo jiné umožňuje porovnat kvalitu našich produktů a služeb s celým trhem a tím i tyto oblasti neustále zlepšovat,“ řekl Stéphane Corbet, předseda představenstva a ředitel Komerční pojišťovny.

Skupina Komerční banka dlouhodobě patří k lídrům v kvalitě obsluhy klientů a poskytovaných produktů. V květnu 2013 vyhodnotila výzkumná agentura NMS Market Research KB jako banku s nejvyšší kvalitou obsluhy klientů, když obdržela nejvyšší hodnocení ve všech sledovaných parametrech výzkumu. V listopadu 2012 se KB stala Bankou roku 2012 (v ocenění Fincentrum Banka roku 2012), předtím získala titul Nejlepší banka 2012 v hodnocení Hospodářských novin. V září 2012 byla Komerční pojišťovna ohodnocena ekonomickým magazínem World Finance Pojišťovnou roku 2012 v České republice.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

komunikace

Jak víte, že když vy teď o důchodové reformě nechcete s vládou komunikovat, že oni pak budou komunikovat s vámi? Není tohle hlavní problém, že se na zásadních věcech nedokážete dohodnout? A ještě jedna věc, s kým budete chtít vládu tvořit, když to odmítáte se SPD a evidentně se stranami SPOLU se na ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká obchodní inspekce vloni zjistila celkem 8 případů diskriminace

22:04 Česká obchodní inspekce vloni zjistila celkem 8 případů diskriminace

Česká obchodní inspekce v průběhu minulého roku kontrolovala, zda nedochází ze strany obchodníků k d…