Jedná se o novinku na českém trhu, kterou DPD zavádí jako první ze zásilkových firem. Koncovým zákazníkům přináší nezávislost a vyšší komfort při doručování. Blíže aplikaci představuje nový reklamní spot s režisérem a hercem Jakubem Kohákem v hlavní roli.
Webová aplikace DPD usnadňuje obousměrnou komunikaci mezi příjemcem zásilky a kurýrem společnosti DPD. Příjemce standardně obdrží od DPD textovou zprávu nebo e-mail s informacemi o zásilce a odkazem do nové aplikace včetně osobního kódu. Přímo z SMS či e-mailu lze pak do aplikace vstoupit. Aplikace je optimalizovaná pro mobilní zařízení, takže její ovládání je pohodlné také z mobilů nebo tabletů.
„Ve webové aplikaci příjemce nalezne detailní přehled o zásilce zahrnující časový interval doručení zásilky, kontakt na kurýra, který mu veze zásilku, výši dobírky nebo možnosti platby,“ vysvětluje Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD. Přes aplikaci si pak zákazníci mohou přizpůsobit doručení svým potřebám. Upravit termín a adresu doručení nebo si změnit doručení kurýrem na osobní odběr v DPD ParcelShopu. „Absolutní novinkou v aplikaci je funkce, díky které si můžou příjemci z větších měst zadat požadavek na dobu doručení v dopoledních, odpoledních nebo večerních hodinách,“ říká Ondřej Vaňha a dodává: „Jsme přesvědčeni, že zákazníci od přepravních firem očekávají flexibilitu a ochotu vyjít vstříc potřebám moderního zaměstnaného člověka, a proto přicházíme s další službou, která zajistí lepší komfort při doručení zásilky.“
Nová aplikace a její praktické funkce jsou představeny v nové reklamní kampani DPD. Ta je postavena na online spotu, ve kterém Jakub Kohák názorně ukazuje, že řízení zásilky s aplikací DPD Kurýr je hračka. Krátké reklamní video je ke zhlédnutí na serverech iDNES.cz, YouTube.com a v reklamní síti Google. Ve formě bannerů se objeví na webu Heureka.cz, v reklamní síti Google a Sklik a serverech podporující RTB. Kampaň bude taky komunikována na sociálních sítích. Nový spot a výhody aplikace DPD Kurýr jsou k dispozici na dorucujemeradost.dpd.cz/o-aplikaci-dpd-kuryr.
Společnost DPD denně přepraví na 2,5 milionu zásilek, čímž si vydobyla globální vedoucí postavení v poskytování zásilkových a expresních služeb.
Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa. Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Ve více než 800 lokalitách pracuje celkem 24 tisíc zaměstnanců a přepravu zajišťuje 18 tisíc vozů. Vlastníkem většinového podílu (83,32 %) je GeoPost Group, dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste. Díky konsolidovanému obratu ve výši 4,4 mld. eur v roce 2013 se GeoPost stal druhým největším poskytovatelem expresních zásilkových služeb v Evropě. Společnost GeoPost přepraví ročně po celém světě 814 milionů zásilek. Provozuje 830 uzlů a dep s vozovým parkem čítajícím 26 tisíc vozidel, jež pokrývají 230 zemí a území. Ve společnosti je zaměstnáno 22 tisíc zaměstnanců ze 40 různých států, kteří se věnují 310 tisícům zákazníků. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD.
autor: Tisková zpráva