Společnost DPD zvyšuje komfort doručování

29.09.2014 15:11

Přepravní společnost DPD CZ nově nabízí zákazníkům volbu, kdy si přejí doručit svou zásilku. Nová funkce ve webové aplikaci DPD Kurýr umožňuje vybrat si ve větších městech dodání zásilky v dopoledních, odpoledních nebo večerních hodinách.

Společnost DPD zvyšuje komfort doručování
Foto: red
Popisek: DPD

Jedná se o novinku na českém trhu, kterou DPD zavádí jako první ze zásilkových firem. Koncovým zákazníkům přináší nezávislost a vyšší komfort při doručování. Blíže aplikaci představuje nový reklamní spot s režisérem a hercem Jakubem Kohákem v hlavní roli.

Webová aplikace DPD usnadňuje obousměrnou komunikaci mezi příjemcem zásilky a kurýrem společnosti DPD. Příjemce standardně obdrží od DPD textovou zprávu nebo e-mail s informacemi o zásilce a odkazem do nové aplikace včetně osobního kódu. Přímo z SMS či e-mailu lze pak do aplikace vstoupit. Aplikace je optimalizovaná pro mobilní zařízení, takže její ovládání je pohodlné také z mobilů nebo tabletů.

„Ve webové aplikaci příjemce nalezne detailní přehled o zásilce zahrnující časový interval doručení zásilky, kontakt na kurýra, který mu veze zásilku, výši dobírky nebo možnosti platby,“ vysvětluje Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD. Přes aplikaci si pak zákazníci mohou přizpůsobit doručení svým potřebám. Upravit termín a adresu doručení nebo si změnit doručení kurýrem na osobní odběr v DPD ParcelShopu. „Absolutní novinkou v aplikaci je funkce, díky které si můžou příjemci z větších měst zadat požadavek na dobu doručení v dopoledních, odpoledních nebo večerních hodinách,“ říká Ondřej Vaňha a dodává: „Jsme přesvědčeni, že zákazníci od přepravních firem očekávají flexibilitu a ochotu vyjít vstříc potřebám moderního zaměstnaného člověka, a proto přicházíme s další službou, která zajistí lepší komfort při doručení zásilky.“

Nová aplikace a její praktické funkce jsou představeny v nové reklamní kampani DPD. Ta je postavena na online spotu, ve kterém Jakub Kohák názorně ukazuje, že řízení zásilky s aplikací DPD Kurýr je hračka. Krátké reklamní video je ke zhlédnutí na serverech iDNES.cz, YouTube.com a v reklamní síti Google. Ve formě bannerů se objeví na webu Heureka.cz, v reklamní síti Google a Sklik a serverech podporující RTB. Kampaň bude taky komunikována na sociálních sítích. Nový spot a výhody aplikace DPD Kurýr jsou k dispozici na dorucujemeradost.dpd.cz/o-aplikaci-dpd-kuryr.

Společnost DPD denně přepraví na 2,5 milionu zásilek, čímž si vydobyla globální vedoucí postavení v poskytování zásilkových a expresních služeb.

Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa. Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Ve více než 800 lokalitách pracuje celkem 24 tisíc zaměstnanců a přepravu zajišťuje 18 tisíc vozů. Vlastníkem většinového podílu (83,32 %) je GeoPost Group, dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste. Díky konsolidovanému obratu ve výši 4,4 mld. eur v roce 2013 se GeoPost stal druhým největším poskytovatelem expresních zásilkových služeb v Evropě. Společnost GeoPost přepraví ročně po celém světě 814 milionů zásilek. Provozuje 830 uzlů a dep s vozovým parkem čítajícím 26 tisíc vozidel, jež pokrývají 230 zemí a území. Ve společnosti je zaměstnáno 22 tisíc zaměstnanců ze 40 různých států, kteří se věnují 310 tisícům zákazníků. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

komunikace

Jak víte, že když vy teď o důchodové reformě nechcete s vládou komunikovat, že oni pak budou komunikovat s vámi? Není tohle hlavní problém, že se na zásadních věcech nedokážete dohodnout? A ještě jedna věc, s kým budete chtít vládu tvořit, když to odmítáte se SPD a evidentně se stranami SPOLU se na ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

KHS Jihočeského kraje: 153 případů černého kašle, za letošek jich bylo v kraji potvrzeno 1 476

13:04 KHS Jihočeského kraje: 153 případů černého kašle, za letošek jich bylo v kraji potvrzeno 1 476

Za sedmnáct týdnů letošního roku zaznamenali jihočeští hygienici celkem 1 476 případů černého kašle …