TV Barrandov: Mimořádný Duel Jaromíra Soukupa zaznamenal rekordní sledovanost

17. 11. 2017 19:30

Televizní Skupina Barrandov se na trhu pravidelně posouvá stále výše na žebříčku celkové sledovanosti – a to především díky formátům z vlastní tvorby.

TV Barrandov: Mimořádný Duel Jaromíra Soukupa zaznamenal rekordní sledovanost
Foto: TV Barrandov
Popisek: Jaromír Soukup a Andrej Babiš

Včerejší premiérový díl pořadu Duel Jaromíra Soukupa zaznamenal rekordní sledovanost a společně s TÝDNEM s prezidentem oslovil 636 tisíc diváků. Formáty se tak zařadily mezi nejúspěšnější pořady své kategorie v českých televizích v uplynulém týdnu. 

Ve čtvrtek 16. listopadu odvysílala televize Barrandov oblíbený politickodiskusní blok sestávající ze dvou pořadů – TÝDNE s prezidentem a Duelu Jaromíra Soukupa. Pod palbou otázek, které se týkaly toho, jak se hledají noví ministři, jak těžce se sestavuje vláda a co chystá jako budoucí předseda vlády, byl lídr vítězného hnutí ANO 2011 Andrej Babiš.

Exkluzivita hostů měla vliv i na sledovanost. Včerejší Duel Jaromíra Soukupa ji zaznamenal dokonce rekordní – v průměru 276 tisíc diváků při podílu 8 procent, což je jednoznačně nejvyšší číslo i podíl v historii pořadu. Sledovanost se navíc postupně zvyšovala, v třetí části dokonce vyšplhala až na úroveň 312 tisíc diváků při podílu 10,3 procenta. Alespoň tři minuty v kuse vysílání vidělo 521 tisíc diváků. Výborných čísel dosáhl také včerejší TÝDEN s prezidentem, který zaznamenal 267 tisíc diváků při podílu 7 procent. Alespoň tři minuty v kuse pořad sledovalo 433 tisíc diváků. Celé včerejší politické pásmo pak celkově zasáhlo 636 tisíc diváků.

„Nárůst podílu sledovanosti registrujeme už delší dobu, nicméně aktuální výsledky deklarují skutečnost, že náš styl politickodiskusních formátů, který dle mého na českých obrazovkách doposud chyběl, si našel opravdu velkou oblibu u diváků. Současný podíl je také známkou toho, že je politika zajímá i po volbách. Vždyť právě nyní nastává ta nejtěžší část – plnění předvolebních slibů a reálná prezentace politických stran, jimž jsme projevili důvěru. Jsem rád, že naši diváci chtějí být u toho s námi,“ okomentoval úspěch generální ředitel TV Barrandov a předseda představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromír Soukup.

ATO – Nielsen Admosphere, 16.11.2017, cílová skupina: 15+, typ sledovanosti Live + TS0-3, data k dispozici 17.11.2017

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: komerční tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Erasmus+ není jen doménou vysokých škol, do zahraničí vyrážejí i žáci učilišť

22:20 Erasmus+ není jen doménou vysokých škol, do zahraničí vyrážejí i žáci učilišť

Erasmus slaví letos třicítku. Od roku 1987 se rozšířil z 11 do 33 zemí. Program využívá 300 tisíc vy…