„V první, prosincové fázi kampaně jsme se rozhodli představit skutečné posluchače stanice Vltava. Nyní na ni navážeme druhou částí, kdy některé z posluchačů zobrazujeme v reálném prostředí, tedy tam, kde svoji oblíbenou stanici a její pořady poslouchají. Hudbu, mluvené slovo, rozhlasové hry a kulturní přehled vyjadřují ilustrace v pozadí vizuálu,“ uvedl Jiří Haramul, vedoucí marketingového oddělení Českého rozhlasu.
Pro první fázi kampaně nafotil fotograf Českého rozhlasu Khalil Baalbaki posluchače stanice Vltava, kteří také prozradili, proč si Vltavu oblíbili a co na ní mají nejraději. Součástí vizuálu s jejich tvářemi bylo vždy také jméno, povolání a vyjádření ke stanici Vltava. S jejich příběhy a oblíbenými pořady se je možné seznámit na webové adrese vltava.rozhlas.cz/posluchači.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Český rozhlas