Vltava spustí další část kampaně „umění slyšet“

16.02.2015 10:34 | Zprávy

Český rozhlas Vltava dnes spustí druhou část své nové komunikační kampaně „umění slyšet“, vytvořené plně in-house. První fáze, která představila vybrané posluchače stanice, začala loni v prosinci. Cílem kampaně je připomenout veřejnosti unikátní program Vltavy.

Vltava spustí další část kampaně „umění slyšet“
Foto: red
Popisek: Český rozhlas

„V první, prosincové fázi kampaně jsme se rozhodli představit skutečné posluchače stanice Vltava. Nyní na ni navážeme druhou částí, kdy některé z posluchačů zobrazujeme v reálném prostředí, tedy tam, kde svoji oblíbenou stanici a její pořady poslouchají. Hudbu, mluvené slovo, rozhlasové hry a kulturní přehled vyjadřují ilustrace v pozadí vizuálu,“ uvedl Jiří Haramul, vedoucí marketingového oddělení Českého rozhlasu.

Pro první fázi kampaně nafotil fotograf Českého rozhlasu Khalil Baalbaki posluchače stanice Vltava, kteří také prozradili, proč si Vltavu oblíbili a co na ní mají nejraději. Součástí vizuálu s jejich tvářemi bylo vždy také jméno, povolání a vyjádření ke stanici Vltava. S jejich příběhy a oblíbenými pořady se je možné seznámit na webové adrese vltava.rozhlas.cz/posluchači.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Český rozhlas

Mgr. Jana Zwyrtek Hamplová byl položen dotaz

Byty

Ptáte se, jestli chceme byty, docela zbytečná otázka, když je tu o bydlení nouze. Jedna věc je ale stavět a druhá umožnit, aby byly pro lidi finančně dostupné, což nyní nejsou. Máte nějaké řešení?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ číslo týdne: 56,8

11:14 ČEZ číslo týdne: 56,8

56,8 miliardy korun činily loni investice Skupiny ČEZ do dlouhodobého majetku.