Workshop AČRA MK „Pohled za horizont“: Prezentovalo se „pépéčko“ a inovace výzkumu

26.09.2014 19:44

lenové Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace i hosté se opět sešli nad aktuálními tématy v Parkhotelu Popovičky: Product placement je již standardním komunikačním nástrojem, ale jak ho nedělat špatně? V čem je PP pro značky a reklamní komunikaci přínosem?

Workshop AČRA MK „Pohled za horizont“: Prezentovalo se „pépéčko“ a inovace výzkumu
Foto: AČRA MK
Popisek: Jan Tuček (STEM/MARK)

Případové studie těch nejznámějších realizací z našich i zahraničních médií prezentoval v první části tradičního workshopu Asociace českých reklamních agentur Štěpán Wolde z TV Óčko. Jan Tuček a Jan Feit ze STEM/MARK se ponořili do tématu validity a inovace současných výzkumů, které jsou v prostředí silných mediálních turbulencí čím dál více potřebnějším základem všech mediálních a kreativních komunikačních strategií.

Štěpán Wolde

Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK) připravuje další zajímavá setkání a workshopy ve spolupráci s Českým institutem reklamní a marketingové komunikace (ČIRMK). Bližší podrobnosti na www.acra-mk.cz (ČIRMK).

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Jak chcete přimět ANO znovu jednat o důchodech?

Váš záměr byl dobrý, ale evidentně se nepovedl. Myslíte, že jste se tedy jako moderátor osvědčil? A nemáte pocit, že je tu mezi vládou a opozicí až příliš hluboká propast, která se bohužel pro nás čím dál víc prohlubuje a vlastně je to vidět i ve společnosti, která je rozdělená.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo spravedlnosti: Partnerství pro otevřené vládnutí na roky 2025 a 2026

20:48 Ministerstvo spravedlnosti: Partnerství pro otevřené vládnutí na roky 2025 a 2026

Ministerstvo spravedlnosti dnem 30. dubna 2024 vyhlašuje veřejné konzultace k přípravě nového Akčníh…