Páteční předtočená televizní debata dvou nejfavorizovanějších uchazečů o prezidentský úřad - Miloše Zemana a Jana Fischera - na FTV Prima se setkala s řadou odsudků a kritikou, že více než o seriózní diskusi obou rivalů šlo o televizní estrádu. Tomuto charakteru také nasvědčovaly instalované potleskoměry i reakce diváků v sále.
Ing. Miloš Zeman
Přesto televizi Prima nelze upřít, že by její záměr nevzbudil pozornost diváků. Z dat ATO - Mediaresearch, která pro ParlamentníListy.cz zpracovala MÉDEA, a.s. ve spolupráci s MÉDEA RESEARCH, k.s. vyplývá, že duel Miloše Zemana s Janem Fischerem sledovalo na FTV Prima 944 tisíc diváků při podílu na sledovanosti 22,37 procenta.
Prima zvolila výhodnější vysílací čas
O čtyři dny později nabídla mnohem serióznější model debaty těchto dvou kandidátů televize Nova, ale u diváků s ní moc nepochodila. Dívalo se na ni totiž „jen“ 636 tisíc diváků při podílu na sledovanosti 21,62 procenta. I když lze namítnout, že FTV Prima zvolila v pátek výhodnější čas po 20. hodině a TV Nova vysílala v úterý až po 22. hodině, tak to nic nemění na skutečnosti, že v tomto závodě Prima svého rivala o více než 300 tisíc diváků trumfla.
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jih