Novopečení motorkáři pak budou moci nasednout na silnější stroj až od 24 let.
„My jsme to nestihli zarazit," řekl Huml k povinné výměně autolékárniček, která nedávno proběhla. Reagoval tak na stále častější připomínky k nevhodnosti a nepraktičnosti obsahu nové lékárny. „Já se obávám, že trochu ano," odpověděl na otázku, zda považuje nucenou výměnu za zbytečnou.
Lobby na ministerstvu zdravotnictví
„Proto si myslím, že to bylo trošku lobby," dodal překvapivě ostře a naznačil, že za vším stojí kdosi na ministerstvu zdravotnictví.
„Řidičský průkaz na zkoušku určitě bude," slíbil Huml s tím, že zkušební období bude trvat dva roky a během jeho trvání bude mít řidič omezený počet trestných bodů... Jinou možností je, že by mohl student autoškoly po krátkém výcviku jezdit v doprovodu někoho zkušenějšího, po roce by pak následovalo jisté doškolení.
Vyšší pokuty pro bohaté
Na závěr pořadu musel Stanislav Huml vysvětlovat, jakým způsobem chce inovovat český systém pokut. Jedním z návrhů je i výše penalizace podle příjmu. „V České republice budeme mít těžké problémy s tím, zjišťovat, kolik ti lidé berou," naznačil dopravní expert u tohoto skandinávského modelu.
Více:
Policie jde po poslanci VV Humlovi. Ten je překvapen
Kočí se podivuje, proč Humla chce policie. Je v tom politika?
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jac