Tým náměstků ministra dopravy Antonína Prachaře přišel o jednu „posilu“. Post náměstka nakonec nepřijal Miroslav Šefara, který dříve působil jako šéf Ředitelství vodních cest a byl spojován s kontroverzním zastavením evropských dotací.
Když byl Miroslav Šefara šéfem Ředitelství vodních cest, zodpovídal za zvedání mostu v Kolíně kvůli dopravě na řece Labe. Po kontrole z Evropské unie ale byly zastaveny dotace na dopravní stavby na více než rok, a tak byl Šefara považován za kontroverzního kandidáta na náměstka.
Na jeho minulost upozornil ve svém novém vydání časopis Týden. Šefara nyní couvl a sdělil ministrovi, že náměstkem nakonec nebude. Nepřebral si ještě jmenovací dekret, a tak na pozici fakticky nenastoupil.
„Z vlastního rozhodnutí požádal o stažení své nominace na post náměstka," potvrdil informaci mluvčí ministerstva Martin Novák, ovšem bez zdůvodnění.
Můžete mě nějak přesvědčit, že toto ministerstvo není jen politickou trafikou? Protože ho stejně řídí lidi bez kompetence nebo vám snad přišla Langšádlová nebo teď Ženíšek kompetentní? A nezvládlo by agendu ministerstvo školství? Protože dřív to zvládalo. Jak to vysvětlíte?
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.