„Rozhodli jsme se ve spolupráci s ÚAMK, Ministerstvem pro místní rozvoj a dalšími partnery, podobně jako tomu bylo i v roce 2002, využít informačního callcentra ÚAMK a posílit tak naši infolinku. Rád bych touto cestou požádal veřejnost o pomoc. Případní dobrovolníci se tak mohou hlásit na telefonní lince 1234. Tato linka bude sloužit nejen pro evidenci dobrovolníků, ale také jako linka, kam lidé mohou volat své dotazy ohledně povodní,“ řekl 1. náměstek primátora hl. m. Prahy Tomáš Hudeček, pověřený výkonem kompetencí primátora hl. m. Prahy.
Tato linka zvládá až sto padesát souběžných hovorů. Při posledních obřích povodních v Praze z roku 2002 se na linku dovolalo až dvanáct a půl tisíce lidí za den. Na Zelenou linku 800 123 003 mohou lidé hlásit informace o postupující kalamitě.
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp