Zprávu pro MediaGuru.cz připravila agentura Newton Media. Do příchodu Mirka Topolánka do kampaně se medializace vyvíjela poklidně. Jiří Drahoš na tom byl o něco lépe než Michal Horáček, několikrát se pak hlavní pozornost podle aktuálního dění odklonila například k Petru Hannigovi, Jiřímu Hynkovi či k Pavlu Fischerovi. Většinou v souvislosti s oznámením jejich kandidatury.
- Původní text ZDE
„Největší podíl na publicitě prezidentských kandidátů tvořil internet. U všech uchazečů generoval od 83 % do 86 % všech zpráv. Publicitu každého z nich stimuloval nejvíce web ParlamentníListy.cz v předstihu před skupinou mainstreamových zpravodajských serverů (denik.cz, tyden.cz, iHNed.cz, blesk.cz),“ konstatuje pak také server MediaGuru.cz.
V průzkumu pak nebyla zaznamenávána, jak uvádí analýza, publicita prezidenta Miloše Zemana.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef