Skutečnost, kdo je zadavatelem plakátu, však neřeší Úřad pro dohled nad hospodařením politických stran a hnutí. „Pokud je to s vědomím kandidáta, tak se hodnota kampaně má počítat jemu do limitu 40 miliónů korun. Je jedno, kdo ji realizuje,“ řekl zástupce úřadu Jan Outlý, jenž Zemanova slova považuje jen za politická prohlášení, jež nemají z pozice úřadu žádnou relevanci.
Zeman v souvislosti s objevenými billboardy prostřednictvím svého mluvčího Jiřího Ovčáčka uvádí, že nebude nikomu bránit ve vyslovení podpory před přímou volbou, a to za podmínky dodržení zákona.
Původní text ZDE.
Už v říjnu se kromě billboardů objevily také letáky na podporu Miloše Zemana. Lidé je dostali do poštovních schránek, stál za nimi teplický podnikatel Jaroslav Třešňák.
O financích na Zemanovu kampaň se mluví již delší dobu, a to například i v souvislosti s jeho výjezdy do krajů. Úřad totiž tvrdí, že je Zeman musí zahrnout do předvolební kampaně, ten však tvrdí, že o žádnou kampaň nejde.
Ing. Miloš Zeman
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef