František Dostál: Vyplácí se být černým pasažérem?

11.06.2017 14:08

Odpověď na otázku v názvu by klidně mohla znít, že ano. Vypadá to, že tihle lidé dost ušetří, protože za poslední tři roky černí pasažéři dluží dopravním podnikům 1,7 miliard korun, což je slušná částka.

František Dostál: Vyplácí se být černým pasažérem?
Foto: archiv
Popisek: František Dostál

Navíc případnou pokutu uhradí necelá čtvrtina těchto vykuků a je smutnou realitou, se nějak snížila vymahatelnost pohledávek. Navíc je tak skutečností, že se poté pořídí o několik kusů nových tramvají méně.

Nemělo by se přistoupit k tomu, že podruhé přistižený černý pasažér spáchal už trestný čin? Zřejmě narůstají ale i jiné problémy, že?

Autor František Dostál

Vyšlo v rámci mediální spolupráce s Literárními novinami.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Jana Bačíková, MBA byl položen dotaz

Jak dlouho myslíte, že vaše důchodová reforma vydrží?

Dobrý den, zajímalo by mě, k čemu je dobrá důchodová reforma, na které nepanuje mezi vládou a opozicí shoda? Protože co když se nějaká schválí a jiná (další) vláda, ji zase zruší? Myslíte, že to prospěje něčemu pozitivnímu? Proč je takový problém se dohodnout? Vy jste sice opozici k jednání přizvali...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zbyněk Fiala: Benzinová auta ochromila nadvýroba

13:57 Zbyněk Fiala: Benzinová auta ochromila nadvýroba

Čínský automobilový průmysl narazil na odbytovou bariéru spalovacích motorů. V největších čínských m…