Nejprve řeknu, proč je Lidl výtečný. Mnoho zboží a žádné skvělé nemá. Má to však rozloženo přehledně, že i intelektuál, který chce rychle pořídit rodinný nákup a zároveň zavolat milence, se v tom vyzná.
A teď k těm křížům.
Lidl je geniálně řízená firma, která vytváří nebývalý zisk. Je řízená do detailu, to ani Babiš nemá.
Jsou dvě možnosti, proč nechala vyzmizíkovat kříže.
První je naprosté zatmění mozků šéfů. Nejenže v Česku žádní musulmani nejsou. Ale i kdyby byli, možná by na kříž naplili, ale určitě by nechtěli, aby se vymazával z fotek. To bychom jim taky potom mohli odřezávat minarety.
Sebelepším šéfům se někdy může v hlavě zatemnit, však to znám.
Je však pravděpodobnější vysvětlení.
Lidl šetří na nákladech.
Retuší, která stála jednotlivé tisíce, získává reklamu za desítky miliónů.
Tím v žádném případě nechci říct, že i náš arcibiskup Dominik naletěl…
Vyšlo na komarkovynoviny.cz. Publikováno se souhlasem autora
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV