Pavel Kopecký: Vyšetřování neskončilo, zapomeňte. Trosky máme. Kde je letadlo?

19.02.2016 18:36

Pavel Kopecký se po dvou letech zamýšlí nad dosud nejasným koncem malajského Boeingu a komentuje nově se (narozdíl od "zmizelého" letadla) vynořivší - "informace.

Pavel Kopecký: Vyšetřování neskončilo, zapomeňte. Trosky máme. Kde je letadlo?
Foto: thinkstockphotos.com
Popisek: Havarované letadlo, ilustrační foto

Za pár dní uplynou už dva roky od "zmizení" Boeingu 777 letu MH 370 Malajsijských aerolinií. Letadlo odstartovalo 8. března 2014 z malajského Kuala Lumpuru a při cestě do Pekingu se ztratilo nad Indickým oceánem i se všemi 239 lidmi na palubě. Dodnes o něm není ani vidu, ani slechu - a protože média mlčí, zapomněla i veřejnost.

Hra na schovávanou

Snad jenom Protiproud si dovolil od počátku tvrdit, že stroj nebude nikdy nalezen. K takovému tvrzení nás opravňovaly nikoli věštěcké schopnosti, ale znalost techniky manipulací, jimž se dlouhodobě věnujeme - a prostá logika. Bylo totiž v podstatě jasné, že "hlavní hráči" vědí, co se s letadlem stalo (a proto se to nedozvíme).

Satelitní sledování a další moderní technologie prakticky vylučovaly, aby se stroj náhle ztratil a nikdo nevěděl, kde je. Nejlépe to brzy potvrdila nesmyslná prohlášení různých "zúčastněných" vlád a institucí ("užuž ho máme!"). Šlo o téměř standardní hru s veřejností při podobných příležitostech: Na schovávanou - a na čas.

S radostí se jí účastnila i hlavní média. Cestovali jsme s nimi pátracími letadly, loděmi, jednou v té, poté v úplně jiné oblasti oceánu - a společně čekali na kýžený okamžik, kdy pátrači smutně oznámí: Teď už baterie černých skříněk vysílající signál jsou definitivně vybity. Pak už se čekalo jen na peripetii, která potvrdí, že letadlo je určitě na dně mořském - přestože ho nenajdeme. Přišla v červenci minulého roku, když se na pláži na ostrově Réunion v Indickém oceánu zčistajasna objevily fragmenty letadla. Veřejnost byla opět "poslušně" vzrušena.

Peripetie jako z Holywoodu

Malajský premiér Najib Razak světu po dramatickém čekání oznámil, že kus křídla, který byl nalezen na ostrově Réunion, patří pohřešovanému boeingu - což je důkaz, že letadlo skončilo v moři -  a v brzké době se jistě podaří najít i zbylé části. Nic takového se samozřejmě nestalo a nad případem se znovu (do případné příští peripetie či navždy) zavřela mediální voda. Zbyly jen záběry nekonečné vodní hladiny jako příznačná kulisa k poklidnému postupnému zapomínání.

O tom, proč i přes nalezené fragmenty není možné při současné výpočetní technice nasimulovat možný pohyb trosek a zúžit místo, kde údajně došlo k havárii, média (a proto ani veřejnost) dále nepátrala. Případ byl opět pohřben. Zbyly jen ojedinělé výkřiky, jako třeba ten o senzačním nálezu letadla (s malajsijskou vlajkou) plného koster ve filipínské džungli, které se objevilo měsíc po nalezení křídla a mělo ukazovat na místo havárie.

Pilot bez letadla

To vše až do minulého týdne, kdy médii proletěla další "senzační zpráva", označená předem jako hoax, že byl nalezen údajný pilot letu MH 370 v zuboženém stavu na Tchaj-wanu. Prý se záhadně zjevil minulý týden v tchajwanské nemocnici a trpí amnéziíKapitán Zaharie Ahmad Shah byl údajně nalezen v bezvědomí na břehu řeky Tanghusui a transportován vesničany do nemocnice v hlavním městě Taipei. Poté, co byl přivezen do nemocnice, si údajně nemohl vzpomenout na jméno ani na to, jak se dostal na Tchaj-wan. Identifikován byl údajně skrze otisky prstů.

"Pacient prodělal velký stres a amnézie je pravděpodobně mimovolně sebeobranný  mechanismus" tvrdí dr. Sulong ,který se podle této zprávy na ošetřování pilota podílí."Pacient je stále velmi slabý a jeho mozek blokuje část paměti, aby ho tak ochránil před bolestí, kterou tato vzpomínka může vyvolat."

Tuto informaci, kterou přinesl 12. února server Before its News, samozřejmě nelze ověřit. Není vyloučeno, že jde o další záměrně vypuštěnou desinformaci. Kromě fantastické historky o objevivším se pilotovi přináší server také přehled deseti teorií o zkáze záhadného letu MH 370. Od legračních a bizarních (únos mimozemšťany, působení asijského "bermudského trojúhelníku", kolize s jiným letadlem) až po vážnější:  sestřelení, převzetí letadla teroristy s následnou havárií, technickou závadou, úvěrovým podvodem, bombovým teroristickým útokem, sebevraždou pilotů či - přistání na některém z ostrovů v Indickém oceánu. 

Rothschildův čip?

Právě varianta nuceného přistání v Indickém oceánu se zdá s odstupem času stále jako nejpravděpodobnější. Před dvěma lety jsme podrobně informovali o indíciích, které mnohé odborníky vedly k závěru, že letadlo bylo buď za pomoci "dálkového ovládání" či přímého nátlaku únosců donuceno přistát na ostrově Diego garcia, kde má americká armáda vojenskou základnu. Nejasný zůstával ale motiv celé riskantní operace. Až do okamžiku, kdy se objevily informace, že na palubě bylo 20 nejnadanějších softwarových čínských inženýrů pracujících pro společnost Freescale Semiconductor Ltd., z Texasu. 

Tito koumáci vyvinuli údajně převratný mikročip Kinesis KL-03 velikosti 1,9 - 2,0 mm. Podle odborníků jde o zbraň budoucnosti. Revoluční čip prý dokáže ovládat na dálku drony menší než moucha, neodhalitelně šířit po světě bakterie a nákazy, nebo řídit na dálku vozidla a přístroje. Ale především: je vhodný i pro implantaci do lidského organismu.

Majitelé patentu, čtyři čínští experti  Wang Peidong, Chen Zhijun, Cheng Zhihong and Ying Li, kteří měli každý 20% podíl, byli na palubě letadla a jsou prohlášeni za mrtvé. Práva tedy podle smlouvy přešla na Freescale, která měla stejně 20% podíl, a dnes tedy vlastní 100%. Freescale je společnost plně kontrolována investiční skupinou Blackstone Group Limited Partnership, s kapitálem 200 miliard dolarů. A pointa: Největším podílníkem v této investiční společnosti je baron Nathaniel Rothschild. Práva byla údajně převedena již tři dny po zmizení boeingu.  

Spekulace a souvislosti

To teprve otevírá prostor pro spekulace o motivu: Zmizelí experti mířili se svým vynálezem do Číny, která by se tak mohla dostat k super tajným technologiím. Není také vyloučeno, že se americká strana rozhodla získat vědce živé, a proto muselo být letadlo uneseno na americkou základnu. Pokud by šlo o jejich pouhou likvidaci, mohlo být prostě sestřeleno (a později nalezeno), neboť zločin by byl jako obvykle připsán "mezinárodním teroristům".

Pokud je teorie o únosu pravdivá, šlo zřejmě o to nejen získat vědce živé, ale také i civilní "cinknuté" letadlo pro pozdější "operace pod falešnou vlajkou".   

Pro tuto variantu svědčí mnohé, včetně podivného "odškodnění", kterého se dostalo malajskému premiérovi. Ukázalo se, že pan premiér Razak dostal na své soukromé účty od dárce z Blízkého východu (údajně šlo o saúdskou královskou rodinu) 700 milionů dolarů. To je cena, za kterou by bylo možné pořídit nejen dva boeingy, ale ještě by něco zbylo do kapsy premiéra i na bolestné pozůstalým obětem, aby to Malajsije nemusela platit ze svého.

A pak - půl roku po zmizení MH 370 - byl nad  Doněckem sestřelen další malajský stroj, "osudový" MH 17.

Jen spekulace? Samozřejmě.

Ale možná i "tušení souvislostí".

Vyšlo na protiproud.cz. Publikováno se souhlasem vydavatele.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Tomio Okamura byl položen dotaz

migranti

V rozhovoru pro PL jste řekl, že hnutí SPD tady nechce žádné africké a islámské migranty. Ty ale podle všeho k nám ani nechtějí. Jak se ale stavíte k přijímání uprchlíků z Ukrajiny? A vracel byste na Ukrajinu bojeschopné muže? A pokud ano, jak?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Petr Žantovský: Jak jsem potkal knihy – díl 354. Karel Kryl – Titulkář

16:40 Petr Žantovský: Jak jsem potkal knihy – díl 354. Karel Kryl – Titulkář

Každý zná Karla Kryla jako písničkáře, ale už méně jako básníka, natož autora drobnějších próz, psan…