„Komise budou podle schváleného systému určovat priority drobných oprav, které budou následně provádět Technické služby města Olomouce (TSMO). Provedené opravy budou pak od TSMO přebírat a tím získají i možnost kontroly kvality provedené práce. Každá z celkem 27 komisí na území města bude mít k dispozici definovaný rozpočet 300 tisíc korun, se kterým bude moci hospodařit," popsal 1. náměstek olomouckého primátora Ivo Vlach.
U těchto drobných oprav podle jeho slov lidé v komisích nejlépe znají konkrétní lokalitu a vědí, co občany v daném místě tíží. „Neméně důležitým faktorem je také vědomí komise, že žádný rozpočet není neomezený a je proto třeba zvažovat priority jednotlivých akcí na základě potřeb obyvatel," upřesnil Vlach. Velké akce bude i nadále zajišťovat odbor dopravy. Právě posílení rozhodovacích kompetencí komisí městských částí považuje za jednu z nejdůležitějších změn v současném volebním období. „Nový systém začne fungovat od dubna. Na konci roku provedeme vyhodnocení jeho fungování a navrhneme případné úpravy pro příští rok," vysvětlil náměstek.
Další zprávy z Olomouce čtěte ZDE
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: olomouc.cz