Na pracovišti bude k dispozici 5 úředníků na přepážce a vedoucí tohoto oddělení. Kromě toho zde budou také 2–3 informátoři, kteří lidem poradí s případnými dotazy ohledně celého systému.
Zájemci o rezidentní oprávnění si mohou na pracovišti zřídit osobní stránky uživatele a poté z pohodlí domova vyřídit vše ostatní. Samozřejmě je možné oprávnění obstarat i přímo na pracovišti. Pro získání dokladu musí rezident prokázat trvalý nebo přechodný pobyt (OP nebo cestovní pas) nebo vlastnictví nemovitosti, doložit právní vztah k vozidlu a zaplatit poplatek dle ceníku.
Firmám a institucím doporučujeme využít elektronickou cestu pomocí datových schránek. Díky nim lze zaslat přihlašovací údaje na osobní stránky a vše si pak vyřídit online. Formulář pro žádost o osobní stránky uživatele budou od pondělí ke stažení na stránkách ZDE. Poplatky dle ceníku oprávnění bude možné na místě zaplatit hotově i platební kartou.
Pracovníci kontaktního střediska pak budou žádosti vyřizovat v co nejrychlejším režimu.
Přímo u kontaktního pracoviště jsou k dispozici tři parkovací místa, z čehož jedno je pro invalidy. Další možnosti parkování jsou v blízkém okolí.
Doklady, které je nutné při vyřizování oprávnění doložit, a podrobnější informace najdete ZDE.
Úřední hodiny nového pracoviště:
- PO 9:00 – 17:30
- ÚT 7:00 – 15:00
- ST 9:00 – 17:30
- ČT 7:00 – 17:30
- PÁ 8:00 – 12:00
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV