„V roce 2016 využilo služeb Senior Pointu 1245 seniorů, za celé období od ledna 2013 jich bylo 3326. Nejčastěji se klienti dotazují na aktivity spojené s projektem Senior pas, následuje právní poradenství a volnočasové aktivity. Ostatní služby jsou zastoupeny už v menší míře,“ informovala Zlatuše Paršová.
Senior Point poskytuje informace z oblasti bezpečnosti, prevence a sociální oblasti, klidné a přátelské prostředí, přístup k počítači s internetem, na objednání také bezplatné právní poradenství a poradenství v oblasti spotřebitelského chování. „V současné chvíli se rýsují určité možnosti Senior Pointy v kraji dovybavit a toho hodláme využít,“ sdělil Richard Žabka.
„Chceme také prověřit, do jaké míry můžeme do oblíbeného projektu Senior pasů začlenit naše městské organizace, které by se mohly zapojit do systému výhod a slev,“ doplnil primátor Michal Pobucký.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV