Zástupci zhotovitele i investora v podobě představitelů firem Strabag a SŽDC zdůraznili, že při rekonstrukci bylo použito moderních a díky projektantovi zajímavých řešeních. Původně nevyhovující, příliš úzký a nebezpečný podjezd nahradila podstatně širší vozovka a nový chodník a nového pojetí se dočkala i konstrukce přejezdu železniční tratě nad komunikací.
Jak náměstek primátora Bouška, tak krajský radní Petrtýl poděkovali investorovi i zhotoviteli za dobře provedenou stavbu a zdůraznili, že se po řadě let podařilo odstranit jeden z velkých problémů této lokality. Podchodem prochází totiž denně přes tisíc lidí a průchod úzkým podjezdem bez chodníku byl velmi nebezpečný.
Impulsem pro tuto investici byl pro SŽDC kromě nutnosti zvýšit bezpečnost i již nevyhovující stav konstrukce viaduktu. Nyní kolej neleží na pražcích či v průběžném kolejovém loži, ale je přímo na nosné konstrukci. Součástí stavby byly i přeložky inženýrských sítí.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV