Po dokončení obou staveb se Novoměšťáci po mnoha letech dočkají plynulejšího provozu. Je zajímavostí, že již v roce 1912 krčínský starosta a zároveň poslanec Říšské rady ve Vídni, Antonín Rydlo pronesl na jednání vídeňského sněmu žádost, aby byl rozšířen podjezd pod tratí v dnešní Havlíčkově ulici. Bohužel byla neúspěšná.
Rekonstrukce obou podjezdů je plánována v rámci rekonstrukce železniční tratě. Od 11. září 2018 bude také platit pro trať Nové Město nad Metují kompletní výluka do 6. prosince 2018. Výlukové jízdní řády a informace o průchodu pro pěší v Dobrušské ulici zveřejníme začátkem září.
Objízdná trasa pro průjezd v Havlíčkově ulici bude vedena přes most u AMMANNu a pro viadukt v ulici Dobrušská platí stejná objízdná trasa, jako tomu bylo doposud na silnici Krčín-Spy. Obyvatelé Dobrušské ulice, ulice na Budíně a Železova louka se ke svým nemovitostem dostanou od Spů, příjezd do těchto ulic nebude nijak omezen.
Průchod pro pěší v Havlíčkově ulici bude pouze omezený a na vlastní nebezpečí do 10. září. Poté budou pěší využívat cestu podél trati (kolem Uhelných skladů) vedoucí do Elektrárenské ulice nebo přes lávku u mostu u AMMANNu. Od 26. srpna do 15. září budou v Havlíčkově ulici probíhat přípravné práce na mostě a betonování nové konstrukce mostu (na ploše nad mostem, mimo hl. silnici). Od neděle 16. září začne bourání mostů v Havlíčkově i Dobrušské ulici.
Všem obyvatelům dotčeným stavbou, obyvatelům města a řidičům se omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme jim za jejich shovívavost a pochopení po dobu stavby.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV