Tu městu poskytne za reklamní plnění společnost E.ON, se kterou Opava před rokem, kdy se zapojila do projektu Smart Cities, podepsala memorandum o spolupráci.
„Firma E.ON v České republice zavádí tzv. „chytrá“ řešení. Nyní spustila marketingovou kampaň, jejímž cílem je přesvědčit lidi o výhodách využívání solární energie. Jedním z marketingových nástrojů jsou například právě solární lavičky, které v sobě kloubí chytré s užitečným,“ vysvětlil náměstek primátora Dalibor Halátek.
Solární lavička je jednoduchá, inovativní, užitečná a k tomu ekologická, zkrátka „smart“, říkají o ní výrobci. Zatímco na ní odpočíváte, můžete si dobít mobil, tablet či jiné přístroje pomocí USB nebo se připojit k bezplatné wi-fi. „Lavička není připojená na síť, je nabíjena solární energií. Proto bude instalována na místě, kde celodenně svítí slunce. Zároveň jsme hledali stanoviště, které je pod dohledem kamer,“ dodal náměstek Halátek.
Lavička už je vyrobená a nyní čeká na převoz do Opavy. V centru města by se měla objevit v následujících týdnech.
Hlasovat můžete zde.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV