Šumperk: Radnice vstupuje do I. etapy rekonstrukce

11.06.2017 10:27

Od pondělí 12. června 2017 bude zahájena I. etapa rekonstrukce radnice. V rámci rekonstrukce bude uzavřen boční vchod radnice ze strany morového sloupu a některé odbory budou od pondělí 19. června dočasně přesunuty či sestěhovány do jiných kanceláři.

Šumperk: Radnice vstupuje do I. etapy rekonstrukce
Foto: Archiv autora
Popisek: Šumperk, pohled z radniční věžě

I. etapa rekonstrukce potrvá do konce srpna letošního roku. Následovat bude realizace II. a III. etapy, které budou ukončeny koncem října letošního roku. Během rekonstrukce dojde na radnici k postupné výměně oken, instalaci nových datových rozvodů a rekonstrukci rozvodů topení.  Rozsáhlá rekonstrukce si vyžádá částku kolem 15 milionů korun.

Od pondělí 12. června bude uzavřen boční vchod do radnice ze strany morového sloupu. Z tohoto důvodu bylo již od čtvrtka 1. června, kdy byla v Šumperku zahájena turistická sezóna, přesunuto stanoviště průvodců do informačního centra v budově divadla na Hlavní třídě. Zájemci o rozhledy z radniční věže a o prohlídkové okruhy městem se nahlásí u průvodců v informačním centru, kteří je na radniční věž doprovodí. Na veřejnou toaletu na radnici se občané dostanou pouze hlavním vchodem do radnice a po schodišti do suterénu.

Od pondělí 19. června se rekonstrukce dotkne také některých odborů, které budou sestěhovány, či využijí prostory v jiných městských budovách. I. etapa se dotkne Odboru finančního a plánovacího. Kromě poplatků za odpady a za psy, které zůstávají na radnici (kancelář č. 414, přízemí), bude odbor finanční a plánovací občanům k dispozici v zasedací místnosti v přízemí Geschaderova domu v Kladské ulici v blízkosti klášterního kostela. Zde občané najdou vedoucí odboru, exekutora, oddělení ztát a nálezů a oddělení vymáhání pohledávek.

Vedení města včetně sekretariátu bude občanům k dispozici rovněž v budově Geschaderova domu v I. patře.

Zaměstnanci interního auditu budou mít své dočasné působiště v úřadovně městského úřadu v Lautnerově ulici (sídlo odboru sociálního) v kanceláři č. 907 v I. patře. Vedoucí odboru školství, kultury a vnějších vztahů občané najdou v úřadovně v Jesenické ulici, kancelář č. 234, I. patro.

Pokladna, podatelna a Czechpoint zůstávají po dobu I. etapy rekonstrukce na svém místě, v přízemí radnice.

Všem zaměstnancům úřadovny radnice bez ohledu na jejich dočasné působiště zůstanou stávající e-mailové adresy. Vedení města a vedoucí odborů dotčených rekonstrukcí zastihnete také na jejich stávajících mobilních telefonních číslech, jež naleznete ZDE. Pro finanční odbor bude k dispozici rovněž pevná telefonní linka s číslem: 583 412 739 a pro vedení města: 583 413 013.

Provoz úřadovny nebude nikterak omezen. Omlouváme se občanům za případné komplikace. Děkujeme za pochopení.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

PhDr. Lubomír Zaorálek byl položen dotaz

Stejné mzdy za stejnou práci v celé Evropě

Zajímalo by mě, jak toho chcete docílit? A kde by třeba podniky nebo zaměstnavatelé na dorovnání mezd měli brát peníze?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Mladá Boleslav: Smíchovskou lávku dostalo město od Prahy bezúplatně

13:05 Mladá Boleslav: Smíchovskou lávku dostalo město od Prahy bezúplatně

Smíchovská lávka, jejíž část loni Mladá Boleslav zachránila před sešrotováním, je nyní oficiálně maj…