Už dnes můžete v ulicích Prahy zahlédnout v ulicích a na pražských zastávkách billboardy a světelné reklamy Martina Bursíka s předvolebním heslem „Pořiďte si svého hlídacího psa ekologie a lidských práv. Martin Burpsík do Senátu.“
„Když sleduji nástup generace nových politiků, o kterých nic nevíme a kteří se navíc dušují, že politiky vůbec nejsou, nezbývá mi než se k tomu postavit s humorem. Věřím, že Martin Burpsík odlehčí poněkud nudnou kampaň a pomůže lidem se zasmát a uvolnit. Martin Burpsík, Váš hlídací pes ekologie a lidských práv,“ vysvětlil svoji myšlenku kandidát do senátních voleb na Praze 1 Martin Bursík.
Autorem černobílé skici je akademický malíř Pavel Beneš - vedoucí ateliéru Vizuální design na Fakultě umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem.
Váš záměr byl dobrý, ale evidentně se nepovedl. Myslíte, že jste se tedy jako moderátor osvědčil? A nemáte pocit, že je tu mezi vládou a opozicí až příliš hluboká propast, která se bohužel pro nás čím dál víc prohlubuje a vlastně je to vidět i ve společnosti, která je rozdělená.
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.