Burpsík: Předvolební kampaň s nadsázkou

16.09.2014 15:09

Už dnes můžete v ulicích Prahy zahlédnout v ulicích a na pražských zastávkách billboardy a světelné reklamy Martina Bursíka s předvolebním heslem „Pořiďte si svého hlídacího psa ekologie a lidských práv. Martin Burpsík do Senátu.“

Burpsík: Předvolební kampaň s nadsázkou
Foto: Hans Štembera
Popisek: Martin Bursík

„Když sleduji nástup generace nových politiků, o kterých nic nevíme a kteří se navíc dušují, že politiky vůbec nejsou, nezbývá mi než se k tomu postavit s humorem. Věřím, že Martin Burpsík odlehčí poněkud nudnou kampaň a pomůže lidem se zasmát a uvolnit. Martin Burpsík, Váš hlídací pes ekologie a lidských práv,“ vysvětlil svoji myšlenku kandidát do senátních voleb na Praze 1 Martin Bursík.

Autorem černobílé skici je akademický malíř Pavel Beneš - vedoucí ateliéru Vizuální design na Fakultě umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: TOP 09

Jak chcete přimět ANO znovu jednat o důchodech?

Váš záměr byl dobrý, ale evidentně se nepovedl. Myslíte, že jste se tedy jako moderátor osvědčil? A nemáte pocit, že je tu mezi vládou a opozicí až příliš hluboká propast, která se bohužel pro nás čím dál víc prohlubuje a vlastně je to vidět i ve společnosti, která je rozdělená.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vích (SPD): Fialova vláda podporuje a schvaluje Migrační pakt EU

22:55 Vích (SPD): Fialova vláda podporuje a schvaluje Migrační pakt EU

Jak by to asi vypadalo, kdyby místopředseda jakékoli z minulých vlád přiznal, že v zahraničí odsouhl…