Burpsík: Předvolební kampaň s nadsázkou

16.09.2014 15:09

Už dnes můžete v ulicích Prahy zahlédnout v ulicích a na pražských zastávkách billboardy a světelné reklamy Martina Bursíka s předvolebním heslem „Pořiďte si svého hlídacího psa ekologie a lidských práv. Martin Burpsík do Senátu.“

Burpsík: Předvolební kampaň s nadsázkou
Foto: Hans Štembera
Popisek: Martin Bursík

„Když sleduji nástup generace nových politiků, o kterých nic nevíme a kteří se navíc dušují, že politiky vůbec nejsou, nezbývá mi než se k tomu postavit s humorem. Věřím, že Martin Burpsík odlehčí poněkud nudnou kampaň a pomůže lidem se zasmát a uvolnit. Martin Burpsík, Váš hlídací pes ekologie a lidských práv,“ vysvětlil svoji myšlenku kandidát do senátních voleb na Praze 1 Martin Bursík.

Autorem černobílé skici je akademický malíř Pavel Beneš - vedoucí ateliéru Vizuální design na Fakultě umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: TOP 09

Ing. Věra Kovářová, MIM byl položen dotaz

věk dožití ve zdraví

Sama zde píšete toto: ,, V roce 2017 byl obvyklý věk dožití ve zdraví u mužů 61 let a u žen 62 let.“ Jak ale tedy vysvětlíte, že vy prosazujete odchod do důchodu déle, a to třeba i o 5 a více let?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Rajchl (PRO): Vy, Rakušan, Černochová, Pekarová,... Programově jste pěstovali nenávist

8:04 Rajchl (PRO): Vy, Rakušan, Černochová, Pekarová,... Programově jste pěstovali nenávist

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k atentátu na Roberta Fica.