Uniká mi smysl toho, proč se v příštím roce mají z rychlostních silnic stát dálnice. Ministr Ťok (ANO) uvedl, že dělení na rychlostní silnice a dálnice postrádá smysl, a tak se ministerstvo dopravy bude snažit, aby novela, která by z rychlostních silnic vyrobila dálnice, platila už od 1. ledna 2016.
Občany by jistě velmi zajímalo, zda těchto 450 kilometrů „nových“ dálnic bude s poplatkem, nebo bez poplatku…
Ministr dopravy by se podle mého měl v první řadě snažit stabilizovat svůj resort a pod něj spadající organizace, tedy hlavně ŘSD, tak aby bylo možné začít v co nejbližší době začít stavět potřebné nové úseky českých dálnic.
„Stavět“ dálnice přejmenováním rychlostních silnic je pro dopravu v ČR asi tak užitečné jako „profíci“, kterými hnutí ANO disponuje pouze na předvolebních billboardech.
Dobrý den, zajímalo by mě, k čemu je dobrá důchodová reforma, na které nepanuje mezi vládou a opozicí shoda? Protože co když se nějaká schválí a jiná (další) vláda, ji zase zruší? Myslíte, že to prospěje něčemu pozitivnímu? Proč je takový problém se dohodnout? Vy jste sice opozici k jednání přizvali...
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.