Tyralík (ČSSD): Měření nevycházejí, opatření nepřicházejí...

24.04.2015 20:40

Stanovisko MČ Brno-Žabovřesky k návrhu Zásad územního rozvoje Jihomoravského kraje

Tyralík (ČSSD): Měření nevycházejí, opatření nepřicházejí...
Foto: CSSD.cz
Popisek: Logo ČSSD

Severojižní dopravní zátěž nese v současnosti v plném rozsahu Svitavská radiála a VMO. Nebude-li v budoucnu těmto trasám odlehčeno, ponesou tyto hustě obydlené městské části, s technicky již vyčerpanými možnostmi odhlučnění a ochrany před exhalacemi, zátěž možná větší než 55 tis. vozidel denně. Tato situace již v průběhu kalendářního roku často nastává a realizace R-43, jako obchvatu města je nezbytná.

„Je tedy nepochybné, že jedinou variantou odlehčení průtahu městem zůstává dokončení rozestavěné R-43 v původní Bystrcké trase, kterou v dobré víře akceptují naši spoluobčané dlouhá desetiletí. Dnes se dokonce nabízí nadstandardní řešení tunelem a umělým tunelem, se všemi účinnými ochrannými prvky,“ vysvětluje starosta MČ Brno-Žabovřesky Pavel Tyralík.

Městská část Brno Žabovřesky dala souhlas s realizováním stavby Tunelů Dobrovského a I. etapy VMO Žabovřeská, přes skutečnost, že hlukové studie konstatovaly, že nejsou technické možnosti jak dotčené obytné území v Žabovřeskách ochránit před negativními dopady od takto intenzivní dopravy, než snížením počtu vozidel projíždějících po VMO Žabovřeská. Aby stavba mohla být povolena, musela být použita i výjimka z příslušných předpisů. Bylo přislíbeno bezodkladné řešení. Dodnes pod okny bytových domů vede v rozporu se vším silnice I/43 se všemi důsledky. „Měření nevycházejí, opatření nepřicházejí a občané ale i představitelé obce to vnímají negativně,“ dodává Tyralík.

Dlouhá desetiletí žijeme všichni v dobré vůli, že R43 povede v Bystrcké stopě, počty občanů podepsaných na peticích proti vedení R43 v Bystrcké stopě jsou pouhým zlomkem mlčící většiny občanů negativně dotčených provozem VMO a I/42.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: ČSSD

Tomáš Zdechovský byl položen dotaz

Právo na opravu

Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Senátor Hraba: Pohlaví existují jen dvě. Nic jiného není pravda

22:12 Senátor Hraba: Pohlaví existují jen dvě. Nic jiného není pravda

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k výuce o genderu ve školách.