Takové jsou výsledky jednání, které vedli představitelé Zlína s Ministerstvem dopravy ČR, Správou železniční dopravní cesty (SŽDC), zpracovatelem projekční firmou SUDOP, Zlínským krajem a zástupci dalších dotčených obcí. „Tento projekt je pro naše město velmi důležitý a je potřeba ho dotáhnou do konce. Modernizace železničního spojení má pro naše obyvatele velký význam. Po jeho realizaci se dostanou do Otrokovic za pouhých dvanáct minut,“ upozornil primátor Miroslav Adámek.
Podle náměstka primátora Jiřího Kadeřábka modernizace trati umožní také výrazně zvýšit frekvenci vlakových spojů. Ve špičce by mohly v úseku Zlín – Otrokovice jezdit každých 15 minut. „Dojde také k snížení hlučnosti a vibrací, na které si stěžují občané všech obci na trase z Otrokovic do Vizovic. V rámci úprav trati se počítá i s výstavbou nové nádražní budovy a Prštenské příčky, což je pro dopravu v našem městě další velmi důležitá stavba,“ doplnil Jiří Kadeřábek.
Přesná částka, která bude k modernizaci železniční trati potřeba zatím není vyčíslena. Podle vyjádření zástupců Ministerstva dopravy se počítá s tím, že zásadní část nákladů bude pokryta z evropského Operačního programu doprava 2014-2020.
Tvrdíte, že na zisku není nic špatného. Neprotiřečíte si? Protože byla to vaše vláda, která zavedla daň z mimořádných zisků. Naopak jsem si nevšiml, že byste nějak zásadně odstranili všudypřítomnou byrokracii, což jste před volbami slibovali. A další dotaz. Existuje podle vás nějaká hranice, kdy je ...
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.