Ředitel Czechtourismu: Chceme nové destinační logo. Jsme moc konzervativní

24.10.2011 12:12

Destinační logo České republiky prý vypadá příliš konzervativně a tak je třeba vyhotovit nové. Aby lépe lákalo turisty do Česka. Tvrdí to generální ředitel Czechtourism Rostislav Vondruška. Podle něj se právě vyhlašují kritéria soutěže na nové logo a přihlásit se s návrhy může každý. Vondruška to řekl Českému rozhlasu.

Ředitel Czechtourismu: Chceme nové destinační logo. Jsme moc konzervativní

K nalákání turistů do země slouží různé postupy, podle agentury Czechtourism by jedním z nich měla být i změna příliš konzervativně vypadajícího destinačního loga České republiky. Nové logo by mělo lépe odpovídat image Česka jako přátelské a rozmanité země.

„Stávající logo je vnímáno jako konzervativní. Myslím, že atributy, které na ně byly kladeny za posledních deset let splňovalo. To nové logo by ale mělo být modernější a mělo by vystihnout hlavní hodnoty destinace České republiky. Mělo by být svým způsobem magické, okouzlující, pozitivní, dostupné a moderní," vysvětlil pro Rádio Česko generální ředitel Czechtourism Rostislav Vondruška.

„Jsme vnímáni jako velmi pozitivní, otevřená, dostupná destinace, která má zároveň svoje kouzlo a magičnost. To samozřejmě klade vysoké nároky na grafickou zkratku. Přesto věříme, že se objeví kvalitní návrhy," zmínil dále a nevážně připomněl, že půllitr piva v logu určitě nebude.

Soutěž je otevřená

„Destinační logo České republiky se používá na veškerých tiskovinách, v propagačních kampaních v zahraničí, během veletrhů, tiskových konferencí. Je to vlastně jakási grafická zkratka destinace," připomněl Vondruška s tím, že se ale hledá logo, které se týká pouze turismu.

„Netýká se tedy ekonomické diplomacie jako celku. Současné i budoucí logo používají a budou používat nejen státní instituce, ale i soukromé subjekty," uvedl dále Vondruška.

Soutěž je podle něj zcela otevřená a může se jí tedy zúčastnit co nejvíce uchazečů a nejen grafičtí experti. „Chceme, aby porota mohla vybírat z opravdu kvalitních návrhů. Proto jsme soutěž naprosto otevřeli komukoliv, kdo bude mít schopnost podat konkurenceschopné návrhy," doplnil ředitel Czechtourism.

Rozhlas připomíná, že výsledky soutěže budou zveřejněny na začátku prosince letošního roku. Plné zavedení loga je pak plánováno na konec roku 2012.

Čtěte také:

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: olb

Ing. Libor Turek, Ph.D. byl položen dotaz

Srovnání

Dobrý den, pane poslanče, nejsem si jistý, zda se od vás dočkám upřímné odpovědi, ale prosím o ni. Fiala tvrdí, jak jsme super, že hrajeme první ligu, a že se srovnáváme s těmi nejlepšími. Má podle vás pravdu nebo, což si myslím já, z nás dělá premiér blázny? V čem přesně se můžeme srovnávat s těmi ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Porucha u KB: Klient učinil bance nabídku, jakou ještě nezažila

11:12 Porucha u KB: Klient učinil bance nabídku, jakou ještě nezažila

Kdo se chtěl v pondělí dostat k penězům na svém účtu u Komerční banky, ten ji s největší pravděpodob…