Jan Müller ředitelem odboru Marketingová komunikace České spořitelny

19.05.2013 9:35

Odbor Marketingová komunikace České spořitelny řídí od 15. května 2013 Jan Müller. Bude zodpovídat za retailovou marketingovou komunikaci značky Česká spořitelna včetně jejích dceřiných společností.

Jan Müller ředitelem odboru Marketingová komunikace České spořitelny
Foto: Archiv
Popisek: Česká spořitelna - logo

 

Do České spořitelny přichází Jan Müller (ročník 1970) z mediální agentury OMD Czech, kde zastával pozici Client Service Director. Předtím působil jako marketingový ředitel v TV Prima. Je ženatý a má dvě děti.
 
„Osobně chci přinést komplexní přístup ke komunikaci - využít synergie všech komunikačních nástrojů a kanálů s cílem dosáhnout maximálně integrované a efektivní komunikace. Potenciál České spořitelny a lidí, kteří v ní pracují, je obrovský. Chci pomoci ho směrem ke klientům České spořitelny plně rozvinout,“ řekl Jan Müller.
 
Jan Müller vystudoval ekonomii, marketing a mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Byl byste pro, aby měli cyklisti SPZ?

Cyklisti jsou všude a dost často bohužel nedbají pravidel silničního provozu. Už víckrát se mi ale stalo, že udělali nějaký přestupek a vlastně jim to projde, protože je nemáte jak identifikovat, i když je třeba natočíte nebo je zachytí nějaká kamera. Neměli by mít na kole něco, podle čeho půjdou id...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vězeňská služba: Pietní vzpomínka k výročí Pražského povstání

20:48 Vězeňská služba: Pietní vzpomínka k výročí Pražského povstání

V rámci oslav výročí Pražského povstání se dnes konal vzpomínkový pietní akt na místě bývalého nacis…