Vydavatelství Mladá fronta provozuje nový formát video reklamy
21.05.2013 20:27
Vydavatelství Mladá fronta ve spolupráci se společností Grape Media jako první doplnilo dosavadní úspěšný videoformát VideoAd o možnost vložení registračního formuláře.
VideoAd s registračním formulářem přináší progresivní formu inzerce pro zadavatele, kteří disponují klasickými televizními spoty. Pomocí unikátní technologie lze na libovolném webu vydavatelství Mladá fronta streamovat video spoty ve vysokém rozlišení, a to dokonce i na webech, které nedisponují vlastním video obsahem.
Například reklamním zadavatelům z řad automobilek tak inovovaný formát umožňuje získávat tzv. leady, tedy kontakty na potenciální zákazníky prostřednictvím objednávek testovacích jízd. Tato kombinace byla poprvé na českém internetu využita letos v první polovině května společností Auto Palace, která na českém trhu exkluzivně zastupuje značku luxusních vozů Infiniti. VideoAd Rollband s kreativou limitované edice Infiniti FX „Black and White“ se zobrazoval mimo jiné na zpravodajském webu E15.cz. Kampaň vedle přímých kontaktů na zájemce o zkušební jízdy zaznamenala i nadprůměrný click-rate. „Díky tomuto efektivnímu formátu jsme zjistilo, jak účinné může být v rámci internetové kampaně na luxusní vozy užití videa,“ řekl Petr Bernat, marketingový manažer Auto Palace. Dalším zadavatelem, který tuto inovaci na webech vydavatelství Mladá fronta využil, je Škoda Auto s kampaní na novou Octavii, reklama se v polovině května zobrazovala na webu AutoRevue.cz.
Možnost vložení formuláře pro získávání leadů je další výhodou technologie VideoAd vůči ostatním typům on-line videoreklamy (pre-roll, post-roll a ostatní formáty). Vydavatelství Mladá fronta ve spolupráci se společností Grape Media uvádí na trh nové, neotřelé technologie a služby, které zadavatelům internetové reklamy výrazně pomohou v plánování reklamních kampaní. „Těší mě, že opět přinášíme inzerentům nový produkt dříve než konkurence,“ řekl k tomu Petr Bednář, ředitel divize Online vydavatelství Mladá fronta.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Líbil se Vám tento článek?
Nezávislost naší redakce můžete podpořit peněžitým darem v jakékoliv výši bankovním převodem na účet:
131-981500247/0100
QR kód obsahuje údaje k platbě, výši částky si určete sami.
Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.
Dobrý den, prý pro novou definici znásilnění hlasovalo 169 poslanců. A co ten zbytek? To byl někdo proti? Zajímalo by mě kdo. A ještě víc by mě zajímalo, jak to bude vypadat v praxi. Jak bude oběť prokazovat, že říkala ne? A zvyšují se s novelou i tresty za znásilnění, protože když občas slyším o ně...
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.